اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

700 هکتار از اراضی کشاورزی بیله‌سوار آبی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ‌با افتتاح طرح‌های آب و خاک در شهرستان بیله‌سوار بیش از 700 هکتار از اراضی کشاورزی شمال استان که به صورت دیم کشت می‌شود، به آبی تبدیل می‌شود.

700 هکتار از اراضی کشاورزی بیله‌سوار آبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و افتتاح پنج پروژه زیربنایی در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با اجرای چنین طرح‌های تولیدی و اقتصادی ارزشمندترین حرکت‌ها را در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه شاهد می‌باشیم که امیدواریم با تدبیر مناسب در این حوزه اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یادآور شد و تصریح کرد: با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بخش عظیمی از خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخ داده شده و در مسیر توسعه همه‌جانبه گام‌های عملی و توسعه‌ای برداشته می‌شود.

نیکزاد با اشاره به بهره‌برداری از پنج پروژه زیربنایی در شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها همه دست‌اندرکاران با دلسوزی وارد میدان شده و نهایت اهتمام خود را به کار گرفتند تا کار به سرانجام برسد.

این مسئول برای این پروژه‌ها که شامل ساختمان اداره استاندارد، 30 واحد مسکن مهر، استخر شنای بخش جعفرآباد، گازرسانی به دو روستای گوردگل و گوردگل نورالدین، اصلاح و بازسازی کانال اصلی بیله‌سوار و پمپاژ شماره 6 است که بیش از 91 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات سازنده و خدمت‌رسانی به مردم از برکات خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاخص‌های توسعه شهرستان مرزی بیله‌سوار تا حد محسوسی ارتقا می‌یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با افتتاح طرح‌های آبی یاد شده حدود 700 هکتار از زمین‌های کشاورزی دیم، زیرپوشش آبیاری می‌رود که کمک شایانی به افزایش تولید ثروت در شمال استان است.

نیکزاد در ادامه سخنان خود گفت: دولت خدمتگزار دهم تا روز آخر مأموریت خود در سنگر جهادگونه کار و تلاش، عزت و افتخار حاضر است و نهایت همیت خود را به کار گرفته تا بتواند پروژه‌های نیمه‌تمام و در شرف تکمیل را هر چه سریع‌تر تحویل هموطنان دهد.

وی با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی ثمره شیرین و خوشایندی برای ملت ایران در عرصه کار و تلاش و جهاد همه‌جانبه است، افزود: ملت ایران در تاریخ سرفراز خود عزتمندانه و با شکوه زندگی کرده و در این مسیر گام‌های جدی بر می‌دارد.

نیکزاد اهمیت نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را یادآور شد و تصریح کرد: در این عرصه باید تلاشی مجاهدانه داشت.

تولید تنها راه عزتمندی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در بازدید از دو واحد تولیدی، صنعتی در اردبیل خاطرنشان کرد: آنچه که عزت و سربلندی ما را در عرصه کنونی رقم می‌زند در کنار ارزشمداری و حفظ میراث معنوی، تولید و توجه به رونق اقتصادی است.

نیکزاد ابتدا از واحد تولیدی کارخانه صنایع غذایی تک سن سبلان که در زمینه تولید و بسته‌بندی ترشیجات فعالیت دارد، دیدن کرد و با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی استان اضافه کرد: با توجه به معوقات بانکی این واحد تولیدی، برابر ماده 28 و برای رعایت حال تولیدکنندگان، بانک ملی نسبت به قسط‌بندی معوقات بدهی این واحد همکاری لازم را به عمل آورد.

وی یادآور شد: باید با حمایت از واحدهای تولیدی، زمینه تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی را فراهم آوریم.

استاندار اردبیل همچنین از کارخانه خودروسازی سبلان مایوان بازدید و از نزدیک با مسایل و مشکلات آن آشنا شد.

نیکزاد در این بازدید با اشاره به اینکه این واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری است از دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیریت امور اراضی و سازمان جهاد کشاورزی خواست ظرف یک هفته نسبت به رفع مشکل انتقال سند این واحد تولیدی اقدام تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار و تداوم تولید این واحد در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/62003/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول