اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در گرگان:

واردات مواد غذایی ظلم به بخش کشاورزی است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ابراز نارضایتی از اینکه حوزه کشاورزی در کشور دچار سوءمدیریت است، گفت: واردات مواد غذایی ظلم به بخش کشاورزی است.

واردات مواد غذایی ظلم به بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدباقر قالیباف در جمع مردم گلستان در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان اظهار داشت: رفع مشکلات کشاورزی نیاز به مدیریت دارد که می‎توان آن را به سرعت اصلاح کرد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان در ضمانت تضمینی برای اقلام اصلی خود متاسفانه دچار مشکل هستند، افزود: در خرید محصولات خارجی پول بیشتری برای واردات از جمله گندم می‎دهیم و تولید داخلی با قیمت کمتری خریداری می‎شود که این اقدام، کشاورزی خارج از کشور را تقویت و کشاورزی داخل را تضعیف می‎کند.

دولت مکلف است حقوق همه مردم را ببیند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص وظیفه دولت در حوزه حاکمیت بیان داشت: دولت باید بداند در کنار مطالبه‎ای که انجام می‎دهد مردم حق و حقوقی دارند و دولت مکلف است حقوق همه مردم را ببیند.

قالیباف به مردم قول داد اگر قوه مجریه کشور را به دست بگیرد اجرای قانون اساسی را به دو سال آخر دولتش معطوف نخواهد کرد و افزود: قانون اساسی را برای همه گروه‎ها، سلایق، اقشار و احزاب اجرایی و عملیاتی خواهم کرد.

وی بیان داشت: اگر توفیق خدمت در دولت پیدا کنم به همت مردم قول می‎دهم که در همه استان‎ها و شهرستان‎ها از منابع عظیم انسانی استفاده کنم و طی دو سال، روند اقتصادی کشور را به جایی برسانم که هر عزیزی در هر شغلی و در هر محلی که زندگی می‎کند از امکانات لازم در سایه عدالت برخوردار باشد.

نمی‎گویم همه مشکلات را حل خواهم کرد/ کاری می‎کنم مردم آثار مدیریت را در اقتصاد و کارشان ببینند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نمی‎گویم همه مشکلات را حل خواهم کرد ولی کاری می‎کنم که این باور در وجود یکایک خانواده‎ها ایجاد شود که احساس کنند مدیریت کشور و دولت به کمک آنها آمده و آثار این مدیریت را در اقتصاد و کارشان ببینند.

قالیباف گفت: یکی از اشکالات دولت این است که در جایی که باید باشد نیست و اینها ناشی از سوءمدیریت است که باید اصلاح شود.

وی اذعان کرد: در حوزه اقتصاد باید اجازه دهیم بخش خصوصی، سرمایه‎گذاران و تعاونی‎ها وارد عرصه شوند تا روزبه‎روز دولت کوچک‌تر شود اما متاسفانه اینگونه نیست و می‎بینیم که دولت هر روز بزرگ‌تر و مردم همچنان ضعیف‎تر می‎شوند.

تفاوت هزینه درمان در حوزه شهری و روستایی دور از عدالت است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تفاوت هزینه درمان در حوزه شهری و روستایی را دور از عدالت خواند و ابراز داشت: درمان شهری و روستایی با یکدیگر متفاوت است و یکنواختی در این زمینه وجود ندارد که این با عدالت در تناقض است.

قالیباف بر مدیریت محلی تاکید کرد و یادآور شد: معتقدم نباید تهران در همه امورات برای شهرستان‎ها و روستاها تصمیم‎گیری کند بلکه باید تفکیک مدیریت محلی در این راستا انجام شود.

انتهای پیام/83001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول