اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در جمع مردم سپیدان:

ایران بدون توسعه زیرساخت‌های کشاورزی آباد نمی‌شود

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کارهای زیربنایی مانند احداث سد و اتوبان بدون توجه به زیرساخت‌های کشاورزی و صنایع بسته‌بندی شده کشور مسیر عمران و آبادانی را نمی‌پیماید.

ایران بدون توسعه زیرساخت‌های کشاورزی آباد نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی شنبه‌ شب در مسجد جامع سپیدان در سخنانی اظهار داشت: به دلیل بی‌توجهی به زیرساخت‌های کشاورزی، در هر هکتار زیر دو تن گندم دیم برداشت می‌شود و برای برون‌رفت از این معضل نیاز به تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه دوران مدیران ضعیف در جمهوری اسلامی اسلامی بسر رسیده، افزود: برای مقابله با تبعیض و بی‌عدالتی در کشور، نیاز به دانش، همت بلند و شیوه درست مدیریتی است.

رضایی تصریح کرد: برای رسیدن به جامعه آرمانی 14 طرح در قالب اختصاص یارانه سبز، ایجاد صنایع تبدیلی، احداث پالایشگاه‌های کوچک، توسعه گردشگری، تسهیلات ازدواج و 5 میلیون کسب و کار خانگی و دیگر طرح‌های زیربنایی در کشور باید اجرایی شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد ائتلاف با دیگر گروه‌ها و کاندیداها بیان داشت: به جز به نظام اسلامی و مردم به کسی دیگر تعهد نمی‌دهم و در این راستا آزادگی خود را برای خدمت به اقشار جامعه حفظ کرده و نیز از زمان امام راحل تاکنون پایبند رهبری و ولایت بوده‌ام.

وی داشتن امید بدون دغدغه را در تضاد با پیشرفت دانست و گفت: خواب کردن مردم با امید دادن تنها، باعث عقب‌ماندگی جامعه می‌شود.

رضایی با تاکید بر اینکه 45 هزار تومان امروز برابر 15 هزار تومان خرداد ماه سال گذشته، افزود: با سیاه‌نمایی نمی‌توان به اهداف خود رسید و باید به سختی‌ها و مشکلات مردم شجاعانه اعتراف کرد و برای آن راه حل اندیشید.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان سپیدان را نگین گردشگری دانست و اذعان داشت: باید به‌گونه‌ای عمل کرد که این شهر محلی امن و آسوده برای گردشگران داخلی و خارجی شود.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول