اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال

4 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی نهبندان تصویب شد

در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاروزی نهبندان چهار طرح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به تصویب رسید.

4 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی نهبندان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر جهاد کشاورزی نهبندان پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان با بیان اینکه جشن شکرانه برداشت گندم با مشارکت حدود 100 کشاورز در منطقه گرم تمامده برگزار شده است، اظهار کرد: این جشن برای انتقال و ترویج سریع یافته‌های تحقیقاتی، دانش بومی کشاورزان و مروجان و بهره‌برداران کشاورزی در برداشت موفقیت‌آمیز محصول گندم برگزار شده است.

عزیز باقری ادامه داد: این جشن که به شکرانه نخستین بار در شهرستان اجرا شد توسط یک شرکت تعاونی محلی با مشارکت حدود 100 کشاورز صورت گرفت که بیش از 100 تن گندم از 32 هکتار از مزارع زیرکشت این محصول برداشت شد.

وی تصریح کرد: تلاش مردم منطقه در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه از امکانات و زیرساخت‌های موجود مثبت ارزیابی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان اذعان داشت: امید است با بهره‌گیری از توانمندی‌های این شهرستان روزبه‌روز شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی در این شهرستان باشیم.

باقری اضافه کرد: زیرساخت‌های مجتمع کشاورزی گرم تمامده با حفر پنج حلقه چاه عمیق، عملیات تسطیح و یک‌پارچه‌سازی اراضی و لوله‌گذاری در سال‌های اخیر انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای راه‌اندازی کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان نهبندان تاکنون 29 جلسه کمیته فنی و 16 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی برگزار شده است که از این تعداد جلسه 881 طرح با 297 میلیارد و 956 میلیون ریال تسهیلات بررسی و با همکاری بانک‌های عامل قرارداد اجرای 308 طرح با اعتبار 63 میلیارد و 430 میلیون ریال تسهیلات منعقد و به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/69008/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول