اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سه سال آتی

اصفهان در انزوای بودجه‌های عمرانی دولت قرار دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی دو تا سه سال آتی اصفهان در انزوای بودجه‌های عمرانی دولتی قرار دارد و بی‌توجهی‌های دولتی به اصفهان ادامه می‌یابد.

اصفهان در انزوای بودجه‌های عمرانی دولت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان یکی از شهرداری‌های ویژه در سطح کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: به هر میزانی که انتخابات شورا‌ها قوی‌تر باشد، شهر از ظرفیت‌های بالایی برای ارتقای خود برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان تذکر‌های لازم را برای رسیدگی به تخلف روزنامه اصفهان زیبا برای انتشار مطلبی در روز 13 رجب امسال به شهرداری داده است، اضافه کرد: شهرداری اصفهان باید به صورت صریح با این روزنامه برخورد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری همانند سایه‌ای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را تحت‌الشعاع قرار داده است، تصریح کرد: در حال حاضر صدا و سیما و مجموعه جراید نسبت به انتخابات شورا‌ها بی‌توجه هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورا‌ها برای شهر اصفهان بیش از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دارد، ادامه داد: طی سال‌های گذشته دولت به شهر اصفهان بی‌توجه بوده است و با وضعیت بودجه‌های جاری تصورات بر این بوده که دولت آتی نیز به اصفهان بی‌توجهی می‌کند.

حاج رسولیها با بیان اینکه طی دو تا سه سال آتی اصفهان در انزوای بودجه‌های عمرانی دولتی قرار دارد و بی‌توجهی‌های دولتی به اصفهان ادامه می‌یابد، تاکید کرد: امسال دو هزار و 650 میلیارد تومان بودجه برای شهر اصفهان تصویب شده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که فردی از اصفهان برای اداره اقدامات کشور وارد شود، نا‌رسایی‌های موجود در کشور جبران می‌شد، افزود: صدا و سیما و رسانه‌ها باید به انتخابات شورا‌ها توجه کنند، اما در حال حاضر صدا و سیما به عنوان رسانه ملی نسبت به این موضوع غافل است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه طی مدت زمان باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید ظرفیت‌های شورا‌ی شهر برای مردم مطرح شود، گفت: چهارباغ عباسی اصفهان باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پیاده‌راه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمینه‌های تبدیل خیابان چهارباغ عباسی به پیاده‌راه فراهم شده است، اظهار کرد: خیابان باغ گلدسته اصفهان راه‌اندازی شده است و مسئولان باید درصدد تبدیل چهارباغ عباسی به پیاده‌راه باشند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول