اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت شهری اصفهان منابع ملی را فراموش کرده است/ دولت اعتبار مالی دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دولت از اعتبارات ملی برخوردار است، اما مدیریت شهری اصفهان به جای اینکه یقه دولت را بگیرد، به مردم فشار می‌آورد و این مجموعه دولت و منابع ملی را فراموش کرده است.

مدیریت شهری اصفهان منابع ملی را فراموش کرده است/ دولت اعتبار مالی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه باید در راستای استفاده از منابع مالی دولت تلاش کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان شهری اصفهان به شکار مرغ خانگی رفته‌اند و هزینه‌های مختلفی را از مردم دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان اصفهان باید تمام شرایط را برای اجرای طرح پیاده‌راه شدن خیابان چهارباغ عباسی در نظر بگیرند، ادامه داد: پیاده‌راه شدن خیابان چهار‌باغ عباسی با بسته شدن این خیابان به روی خودرو‌های مردم دو موضوع جداگانه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی متروی اصفهان یکی از پروژه‌های شاخص شهر اصفهان است، تصریح کرد: ایستگاه‌های پروژه قطار شهری اصفهان باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود، تا مردم از خدمات متروی اصفهان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه همواره عنوان می‌شود، که دولت به اصفهان بی‌توجه است و نبود بودجه کافی برای دولت از دلایل این موضوع است، اضافه کرد: باید به این موضوع توجه شود که دولت از اعتبارات ملی برخوردار است، اما مدیریت شهری اصفهان به جای اینکه یقه دولت را بگیرد، به مردم فشار می‌آورد و این مجموعه دولت و منابع ملی را فراموش کرده است.

محمدی با بیان اینکه مدیریت شهری در راستای استفاده از منابع ملی دچار ضعف است، چرا که این مجموعه به دولت هیچ فشاری وارد نمی‌کند، تأکید کرد: شورای شهر چهارم باید با تمام توان در راستای استفاده از بودجه‌ها و اعتبارات ملی به دولت آتی فشار وارد کند و نسبت به استفاده از این اعتبارات اقدامات لازم را انجام بدهد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول