اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صدوقی در دیدار قالیباف:

دولت آشتی در کشور حاکم شود

استاد حوزه علمیه سعادتیه ساری گفت: دولت آشتی در کشور حاکم شود.

دولت آشتی در کشور حاکم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله حاج مرتضی صدوقی امروز در دیدار محمدباقر قالیباف، اظهار داشت: خیر شما و امت اسلام در این باشد که در خدمت‌رسانی به اسلام و مسلمین موفق باشید.

وی با بیان اینکه آنچه از قصه و سرگذشت انبیا نقل شده است همه در قبل از رسالت خود به چوپانی مشغول بودند، تصریح کرد: پیامبر اکرم نیز در دورانی که با دایه خود زندگی می‌کرد به کار چوپانی مشغول بود و از همین جایگاه به رسالت پیامبری رسید.

صدوقی با اشاره به اینکه همه خدمات گذشته شما را قبول دارند و خدمات‌های ماندگاری دارید، تصریح کرد: شما در شهرداری تهران که از نظر وسعت کاری کمتر از مملکت‌داری نیست موفق بودید و برای رفاه حال مردم کشور که به پایتخت مراجعه می‌کنند زیر ساخت‌های خوبی فراهم کردید.

وی اضافه کرد: وقتی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدید این خدمات‌رسانی باید مستمر باشد.

صدوقی با بیان اینکه در کنار اسلام جمهوریت بود، بیان داشت: همه دولتمردان باید با عمل خود دنیا را به حکومت اسلامی علاقمند کنند.

استاد حوزه علمیه سعادتیه ساری با تاکید بر اینکه دولت آشتی در کشور تشکیل شود، افزود: این نباشد که برخی اختلافات سیاسی و فکری برخی از شخصیت‌ها را از نظام دور کند.

وی ادامه داد: اگر خیر آن نیست که به طور مستقیم برخی از شخصیت‌ها را به خدمت‌رسانی دعوت کنید باید مقدماتی فراهم شود تا خودشان علاقمند به خدمت شوند.

صدوقی متذکر شد: با این دید کار کنید که دنیا می‌خواهد ما را ببیند، این نباشد که رئیس جمهورهای قبلی به یکسری تهمت‌ها متهم شوند.

وی ادامه داد: امام امت از وجود وزرای قبلی به عنوان مشاوران غیررسمی استفاده می‌کرد و این نشان می‌دهد که از تجربه گذشتگان باید استفاده شود.

صدوقی استفاده از تجربیات روسای جمهور گذشته را در کشور‌های غربی کاری پسندیده دانست و اضافه کرد: در مملکت ما پیش نیامد، برخی از روسای جمهور گذشته با اتهامات حق و ناحق دور شدند.

وی با تاکید بر اینکه در دولت آینده شما موفق هستید، خاطرنشان کرد: حکومتی تشکیل دهید که توقع است، حکومت آشتی باشد.

استاد حوزه علمیه سعادتیه مازندران با بیان اینکه اصول حکومت اسلامی را همه قبول دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر اشاره کردند که تمکین کردن به قانون و قانونمند بودن بهتر از بی‌قانونی است.

وی با تاکید براینکه در بین دوستان باید اتحاد ایجاد شود، خاطر نشان کرد: انقلاب نیازمند رهبری است و همه این اصل را قبول دارند و شخص رهبری را همه پذیرفتند که این اصول اولیه است.

صدوقی به ایجاد وحدت اسلامی در کشور تاکید کرد و گفت: قدم اول وحدت رویه را باید از خود شروع کنیم.

وی افزود: اگر دولت آشتی در دولت شما پیش بیاید خدمت صادقانه انجام می‌شود.

صدوقی اختلافات سیاسی را باعث عقب‌نشینی کشور دانست و ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی باید به دنیا عرضه شود تا جهانیان دلباخته حکومت اسلامی شوند.

انتهای پیام/86006/ق30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول