اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد

تولید 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن در دولت نهم و دهم

معاون اول رئیس جمهور گفت: تولید 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در دولت نهم و دهم یک کارکرد و رویکرد مناسب است که در هیچ مقطعی نظیر آن تکرار نشده است.

تولید 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن در دولت نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا رحیمی در مراسم صبح امروز افتتاح مسکن مهر نمین با قدردانی از علی نیکزاد به عنوان وزیر راه و شهرسازی در تبدیل این جریان به یک نهضت فراگیر و انقلابی اظهار داشت: بخش عظیمی از مسکن 4 میلیون و 300 هزار واحدی احداث شده افتتاح شده و بخش دیگری نیز آماده افتتاح می‌باشد.

وی تاکید کرد: هر ساعت هزاران واحد مسکن مهر در کشورمان افتتاح می‌شود که شنیدن اخبار تکراری آنها نه تنها خستگی‌آور نیست بلکه حلاوت و شیرینی خاصی دارد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه افتتاح مسکن مهر سبب مسرت و شادی بیشتر اقشار جامعه است، افزود: مسکن ریشه در سکونت،‌ سکینه و مسکن دارد که همه این مفاهیم به معنای آرامش یافتن است و مسکن مهر به مثابه دارویی است که درد هزاران انسان گرفتار را درمان می‌کند.

رحیمی از تولید مسکن به عنوان آرامش و امنیت روانی جامعه یاد کرد و ادامه داد: اینکه با 5 میلیون تومان یک نفر صاحب خانه شود شگفت‌آور است چرا که نظیر آن را در هیچ دولتی جز دولت احمدی‌نژاد شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از نرخ سود تسهیلات را دولت و کمتر از چهار درصد را صاحبان مسکن پرداخت می‌کنند که بهره‌برداری از این تسهیلات نهضت عظیمی را در تولید مسکن شهری و روستایی فراهم کرده است.

عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد ابراز داشت: ساخت مسکن کار مردان مرد است که امروز فرزند برومند سبلان علی نیکزاد آن را به شایستگی نشان داده است.

رحیمی اهمیت مقاوم‌سازی مسکن روستایی را نیز یادآور شد و تصریح کرد: اگر این مقاوم‌سازی اتفاق می‌افتاد در زلزله آذربایجان به مانند کرمان تلفات و کشته‌ها به حداقل می‌رسید به طوری که در سایه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کرمان تنها سه نفر بر اثر وقوع زلزله کشته شدند.

این مسئول گفت: کار خداپسندی که احمدی‌نژاد در حوزه مسکن آغاز کرده است رضایت همه جانبه مردم را سبب شده است خوشا به‌حال کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: افتتاح 25 هزار واحد مسکن در استان اردبیل گوارای مردم و رهاوردی دلچسب برای همشهریان اردبیلی باد که باید اذعان کرد افتتاح مسکن شایسته‌تر از راه و راه‌آهن شیرینی و دلچسبی زیادی برای مردم دارد.

* حاشیه‌های افتتاح مسکن مهر در نمین

* معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از نمای ساختمان مسکن مهر در نمین از علی حیدری مدیرکل راه و شهرسازی خواست تا به سرعت در نمای ساختمان مسکن مهر تجدید نظر کند.

* معاون اول رئیس جمهور کلید طلایی مسکن مهر نمین را به صورت نمادین به بانوی خانه‌دار داد و با تقدیم دو عروسک به عنوان کادو به کودکان این منزل افتتاح شده با مهر و محبت از آنها پذیرایی کرد.

* واحدهای افتتاح شده در نمین در ابعاد 70 متر‌مربعی بوده به طوری که به دلیل ازدحام همراهان معاون اول رئیس جمهور امکان نشستن و صحبت کردن بر روی زمین وجود نداشت.

* مسکن مهر نمین در حالی افتتاح شد که برخی از زیر‌ساخت‌های آن نظیر مسجد و مدرسه و تاسیسات رفاهی در آن موجود نیست.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول