اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد

انتقاد از بی‌انصافی کاندیداها در نادیده گرفتن عملکرد دولت

معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری در تلویزیون در زیر‌سوال بردن عملکرد دولت گفت: این اقدام نهایت بی‌انصافی و بی‌اطلاعی برخی از کاندیداها بود.

انتقاد از بی‌انصافی کاندیداها در نادیده گرفتن عملکرد دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا رحیمی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در مجتمع فرهنگیان اردبیل اظهار داشت:‌ ما یک سال از صدا و سیما وقت می‌خواهیم تا چهار سال عملکرد دولت را تبیین کنیم وگرنه زیر‌سوال بردن عملکردها کار شاقی نیست که عده‌ای دست به آن زدند.

وی مدعی شد: دولت دهم با دست پاک وارد میدان شده و با دست پاک‌تر از عرصه خدمت‌رسانی خارج می‌شود و در تمام بخش‌ها عملکرد قابل قبول و دفاعی داریم که ملموس است.

عملکرد دولت را مانند روز روشن نمی‌توان انکار کرد

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: انکار کردن عملکردهای شفاف و روشن نهایت بی‌انصافی است چرا که کارکرد دولت همچون روز روشن برای همه مشهود و معلوم است و هر انکار کردنی صحیح و درست نمی‌باشد.

رحیمی با اعلام اینکه کارکرد دولت احمدی‌نژاد با 34 سال اهداف نظام اسلامی برابری می‌کند، گفت: بنده در هر سه قوه کار کرده‌ام و در حوزه اجرایی از بخشداری به این مقام رسیده‌ام و می‌دانم که به اندازه هشت سال اخیر کار اجرایی در این کشور صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: ساخت 4 میلیون مسکن با تسهیلات یارانه‌دار، احداث سد‌های مختلف و ذخیره‌سازی 45 میلیارد متر‌مکعب آب پشت سد‌ها، برق‌رسانی و آبرسانی به تمام روستاها و برخورداری 95 درصدی مردم کشورمان از این نعمات از جمله اقدامات و رویکردهای دولت خدمتگزار احمدی‌نژاد است.

کاندیداها خود از وضعیت فروش نفت و در‌آمد کشور آگاه هستند اما سیاه‌نمایی می‌کنند

عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد با انتقاد شدید از برخی کاندیداهای ریاست جمهوری که مدعی فروش 2 میلیون و 30 هزار بشکه نفت کشورمان هستند، بیان داشت: ما به دلیل تحریم‌های شدید نفت را به پایین‌ترین قیمت می‌فروشیم و بخشی از در‌آمد آن نیز هنوز وصول نشده است.

رحیمی افزود:‌ کاندیدایی که مدعی است ظرف چند روز وضعیت را درست می‌‌کند چطور با این تحریم‌های شدید و فروش کم نفت می‌خواهد به این آرزویش دست پیدا کند.

وی منبع در‌آمدی دولت را نفت و مالیات توصیف کرد و گفت: ما سال گذشته کمترین فروش نفت و بیشترین کار عمرانی را داشتیم به طوری که سعی شد با وجود فشارها و تهدیدهای مختلف کارهای عمرانی بر زمین نماند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد:‌ برخی کاندیداها از آرمان‌گرایی دولت انتقاد می‌کنند در حالی که ما با مقاومت و عمل به آرمان انقلاب سعی کردیم تا دستاوردهای نظام اسلامی به یغما نرود.

رحیمی ایجاد هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی را مخالف آرمان ملت توصیف کرد و ادامه داد: آقایان هرطور که دلشان می‌خواهد حرف می‌زنند و ادعا می‌کنند اما باید در پیشگاه خداوند و این ملت پاسخگو باشند.

این مسئول در ادامه مدعی شد: نوسازی و تجهیز مدارس در این سال‌ها به صورت واقعی و در عمل توسعه یافته به طوری که در این هشت سال 20 میلیون متر‌مربع مدرسه جدید احداث شده که در دولت‌های گذشته حدود 4 میلیون متر‌مربع بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون اول رئیس جمهور در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما از فضل و رحمت الهی به رغم کمبودها و نواقص غافل نیستیم و معتقدیم با دست پاک، این دولت را به دولت آینده تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول