اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در جمع مردم کهگیلویه و بویراحمد:

جریان‌های اتوبوسی جایی در دولتم ‌ندارد/ توهین ‌را نمی‌پذیرم/قرارگاه اقتصادی پی‌ریزی می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در دولت من جریان‌های‌ اتوبوسی که هر لحظه عده‌ای سوار و پیاده شوند جایگاهی ندارد.

جریان‌های اتوبوسی جایی در دولتم ‌ندارد/ توهین ‌را نمی‌پذیرم/قرارگاه اقتصادی پی‌ریزی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن رضایی عصر امروز در سفر یک روزه و کوتاه به استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع مردم مرکز این استان در مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد: در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار داریم که باید در آن حماسه سیاسی برای نیل به حماسه اقتصادی مد‌نظر رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.

نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری در ادامه با بیان اینکه عشایر در خلق حماسه‌ها همواره جلوتر از دیگران بوده‌اند، افزود: مهدی باکری از عشایر آذربایجان، شوشتری از عشایر خراسان و بروجردی از فرزندان عشایر لر بوده‌اند و امروز کسی حق ندارد به عشایر توهین کند.

همین دست‌های پهن منجر به آزادسازی خرمشهر شدند

رضایی با انتقاد از مطلبی که علیه وی در برخی سایت‌ها آمده بود، ابراز کرد: این دست‌های پهن منجر به فتح خرمشهر و رفع حصر آبادان شدند و به همین خاطر توهین به خود را می‌پذیریم ولی توهین به یک قوم بزرگ را نمی‌پذیرم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از برنامه‌های خود برای باز کردن راه گفت و افزود: خوشحال نیستیم که تحریم شده‌ایم ولی خوشحالیم که بیدار شده‌ایم، ناراحت هستیم که چرا به ما ظلم شده و محاصره اقتصادی هستیم ولی خوشحالیم که فشارها ملت را بیدار می‌کند و در سال‌های آینده آن‌چنان حماسه درست می‌کنیم که خودشان بیایند و بگویند اشتباه کردیم.

قرارگاه اقتصادی پی‌ریزی می‌کنم

رضایی با اشاره به اینکه خودم را برای چنین کاری آماده کرده‌ام و نیامده‌ام که عده‌ای بروند و من جای آنها بنشینم، تصریح کرد: برای پی‌ریزی یک قرارگاه اقتصادی آمده‌ام که با کمک همه مردم و اقشار مختلف یک شگفتی دیگر ایجاد کنیم.

وی موضوع امروز را موضوع جهاد اقتصادی دانست و گفت: همه چیز در این کشور داریم و کمبودی از نظر منابع و معادن احساس نمی‌شود و امروز از چین و کره در منابع و معادن جلوتریم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از مدیریت گلوله‌های برفی در صورت اعتماد مردم به خود در کشور گفت و افزود: در هشت سال دفاع مقدس جوانان گمنامی را تبدیل به اسطوره کردیم که بهمنی بزرگ را تشکیل دادند و ارتش بعثی را نابود کردند.

نباید مردم را پشت سر چند نفر نگه داشت

وی با انتقاد از اینکه برخی حساب روی جوانان باز نمی‌کنند، تصریح کرد: روش مدیریت من این است که آدم‌های گمنام را پیدا کرده و سپس آن‌ها را تبدیل به قهرمانان ملی می‌کنم.

رضایی با اشاره به اینکه دنبال ایران بزرگ اسلامی هستیم، عنوان کرد: با فکر، تواضع، اخلاق و فداکاری می‌توان تحریم‌ها را از سر راه برداشت و حماسه اقتصادی رقم زد.

وی از هشدار دیروز و اخطار امروز خود گفت و افزود: نباید سر مردم شیره‌مالی کنیم و اجازه دهیم ملت ایران یک عظمت دیگر ایجاد کند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت‌های اتوبوسی هم گریزی زد و گفت: در دولت خود به این جریان‌های اتوبوسی که عده‌ای می‌آمدند و می‌رفتند پایان می‌دهم و هر کس نظام و امام و انقلاب و رهبری را دوست داشته باشد در دولت من جای خواهد داشت.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با ذکر اینکه باید از همه توانمندی‌ها استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم همه مردم را پشت سر چند نفر نگه داریم.

انتهای پیام/2571/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول