اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس خواستار شد

تسریع در گازرسانی به روستاهای بخش چمستان

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در گازرسانی به 46 روستایی جلگه‌ای در بخش چمستان و همچنین به مناطق بلده، لاویج و واز در این شهرستان شد.

تسریع در گازرسانی به روستاهای بخش چمستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور عباسی نماینده ویژه رئیس جمهور برگزار شد، سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها و حضور در بین مردم را یکی از شاخصه‌های دولت احمدی‌نژاد ذکر کرد و گفت: این عمل مورد تائید رهبری و تشویق ایشان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ما مسئول دین و دنیای مردم هستیم، بنابراین باید تلاش کنیم تا در دین و دنیای مردم خلل ایجاد نشود، پیام سفرهای استانی باید این دو مقوله باشد.

عضو خانه ملت افزود: بی‌توجهی به هر یک از این دو مقوله منطقی نیست و باید به هر دو توجه کافی داشت.

فیاضی با اشاره به شعار عدالت محوری دولت احمدی‌نژاد ابراز داشت: رویکرد شعار عدالت محوری هم این سفرها و حضور در بین مردم و انجام خدمات شایسته است و اقدامات خوبی شده اما این کافی نیست و هنوز در اول راه هستیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به مشکلات شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: مشکل زباله به یک مسئله مهم زیست‌محیطی در شهرستان تبدیل شده و شیرابه‌های آن در آینده معضل جدی شهرستان خواهد شد.

وی افزود: در پروژه‌های راه‌سازی از جمله تعریض محور نور- چمستان - آمل پیگیری‌هایی شده و 20 میلیارد و 400 میلیون تومان مبلغ قرارداد آن است، اما به کندی پیش می‌رود، جاده نور - بلده تهران هم که از سال 62 -63 شروع شده با روند کنونی تا 120 سال دیگر هم افتتاح نخواهد شد.

فیاضی در بحث مشکلات درمانی شهرستان هم به قدمت 40 ساله ساختمان بیمارستان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان جوابگوی نیاز فعلی شهرستان و مراجعان نیست و نیاز به احداث بیمارستان جایگزین دارد و حق شهرستان است.

نماینده مردم نور در مجلس در ادامه خواستار تسریع گازرسانی به 46 روستایی جلگه‌ای در بخش چمستان و همچنین به مناطق بلده، لاویج و واز در این شهرستان شد.

وی مشکل نداشتن کمربندی، آب شرب کافی در برخی مناطق و... را مطرح کرد و ابراز داشت: به رغم این‌که به این شهرستان اجازه داده شده از آبهای زیر زمینی استفاده کند و قرار بود با ایجاد سد و از رود، آب شرب منطقه تامین شود، تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفت و در خم مشکلات گیر کرد و نیاز به پیگیری دارد.

این عضو خانه ملت سازمان همیاری شهرداری‌ها را قاتل زمین معرفی کرد و اظهار داشت: این سازمان زمین‌های هکتاری را بدون حساب و کتاب کاربری می‌دهد و این درحالی است که اگر کسی در 200 متر زمین پدری خود بنا احداث کند با بلدوزر تخریب می‌کنند.

فیاضی با ذکر مصداق در شهرستان نور عنوان کرد: 200 هکتار زمین بهداشت چمستان را سازمان همیاری با گرفتن میلیاردها تومان پولی که معلوم نیست کجا هزینه شده تغییر کاربری داد و کسی حرفی نزد، مسئولان به ویژه استاندار باید پاسخ بدهد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به فصل دریا اشاره داشت و گفت: با شروع فصل دریا باید منتظر افزایش غرق شدگان باشیم زیرا ناجیان غریق سال گذشته هنوز حقوق نگرفتند و این هم دلیل متولی نداشتن خاص دریا است.

انتهای پیام/86021/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول