اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر خبر داد

اختصاص زمین به اداره کتابخانه‌های عمومی مشگین‌شهر در آینده‌ای نزدیک

شهردار مشگین‌شهر گفت: قرار است دو باب مغازه به عنوان زمین احداثی به اداره کتابخانه‌های عمومی مشگین‌شهر در محل ساختمان قدیمی کتابخانه اختصاص داده شود.

اختصاص زمین به اداره کتابخانه‌های عمومی مشگین‌شهر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر جعفرزاده عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی سبب نشاط اجتماعی، مشارکت مردم در فعالیت‌های کتاب‌خوانی و تعالی روح انسان‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری مشگین‌شهر همواره سعی داشته تا با تعامل مثبت و مساعدت‌های لازم یاریگر کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باشد لذا در همین راستا قطعه زمینی هزار متری را در یکی از نقاط مرکزی شهر جهت احداث کتابخانه عمومی اهدا کرده است.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: علاوه بر آن سعی ما این است که با پرداخت به موقع نیم درصدهای مصوب به اداره کتابخانه‌های عمومی مشگین‌شهر، قدمی در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف این نهاد برداریم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخریب ساختمان قدیمی سعدالدین وراوینی و ساخت کتابخانه جدید، اضافه کرد: کتابخانه جدید با مساحت 540 متر مربع در محوطه پارک مرکزی شهر احداث شده و در حال خدمات‌رسانی است.

وی بیان کرد: قرار است دو باب مغازه به اداره کتابخانه‌های عمومی مشگین‌شهر در محل ساختمان قدیمی کتابخانه اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار مشگین‌شهر در ادامه یادآور شد: در کنار اقدامات یاد شده، زمینی به مساحت 180 متر مربع نیز جهت ساخت کتابخانه مرکزی شهر اختصاص یافته است.

جعفرزاده در پایان با بیان اینکه شهرداری مشگین‌شهر در نظر دارد از محل منابع مالی حوزه فعالیت‌های فرهنگی همکاری خود را با کتابخانه‌ها توسعه دهد، گفت: مشارکت در اهدا هدایای مسابقات کتاب‌خوانی و فرهنگی، پرداخت حق عضویت افراد بی‌بضاعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/62003/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول