اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان عنوان کرد

تاثیر برگزاری دوره‌های آموزشی در افزایش بهره‌وری کتابخانه‌های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های هرمزگان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت، تاثیر مثبت و به سزایی در افزایش بهره‌وری کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک سازمان فرهنگی تاثیرگذار در جامعه خواهد داشت.

تاثیر برگزاری دوره‌های آموزشی در افزایش بهره‌وری کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن زینلی صبح امروز در نخستین دوره آموزشی کوتاه مدت اداره کل اظهار داشت: بدون شک یکی از مهم‌ترین اهداف هر سازمانی رسیدن به حداکثر کارایی، اثربخشی و بهره وری بیشتر است و این امر جز با بهره‌مندی از سیستم‌ها و ابزار آموزش محقق نخواهد شد.

وی افزود: در همین راستا برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت، تأثیر مثبت و به سزایی در افزایش بهره‌وری کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک سازمان فرهنگی تاثیر گذار در جامعه خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های هرمزگان در ادامه افزود: آموزش در کتابخانه‌های عمومی مقوله‌ای لازم و اجتناب ناپذیر است به نحوی که نظام آموزشی، تکمیل کننده نظام استخدامی به شمار می‌رود و باعث توانمندی نیروی انسانی موجود شده و موفقیت‌های آتی را تضمین می‌کند.

زینلی تختی در پایان گفت: آموزش کتابداران کتابخانه‌های عمومی به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که با سیاست‌های جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منطبق و در راستای ارتقای سطح مطالعه مفید و جذب فراگیر مخاطب است.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول