اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ادار‌ه‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اعلام کرد

شرکت 1300 نفر در مسابقه مهرورزی کتابخانه‌های عمومی

سرپرست اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان کردستان از شرکت یک هزار و 320 نفر از استان در مسابقه مهرورزی که به مناسبت آغاز سال نو برگزار شد، خبر داد.

شرکت 1300 نفر در مسابقه مهرورزی کتابخانه‌های عمومی

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مخاطبان پنجمین دوره مسابقات «مهرورزی» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی بودند که می‌توانستند با مشارکت خانواده این دفترچه‌های ویژه را تکمیل کنند.

وی عنوان کرد: تقویت قدرت نگارش، ایجاد همدلی بین اعضای خانواده، معرفی منابع فاخر و ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری مسابقه مذکور بوده است.

احمدی ادامه داد: دفترچه این مسابقه دارای هفت صفحه نویسندگی، شش صفحه خاطره‌نویسی و یک صفحه خلاصه‌نویسی بود که شرکت‌کنندگان باید مطالبشان را در آن می‌نوشتند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان تصریح کرد: ارزیابی دفترچه‌های مهرورزی که از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان جمع‌آوری شده توسط کارشناسان انجام گرفته و آثار برتر به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از برترین آثار ثبت شده در سطح استان و کشور تقدیر می‌شود، عنوان کرد: در ارزیابی دفترچه‌ها علاوه بر محتوا عواملی مانند تمیزی دفترچه و خوانا بودن مطالب نیز مورد توجه قرار گرفته است.

احمدی توجه به ساماندهی اوقات فراغت اقشار مختلف مردم را از برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی ذکر کرد و افزود: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور از جایگاه ویژه‌ای در برنامه ریزی‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دارند.

انتهای پیام/79016/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول