اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اعزام 300 مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: 300 مبلغ به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

اعزام 300 مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همراه زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی یکی از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های گوناگون، گروه‌ها و اقشار مختلف نسبت به تحقق این برنامه در سطح ادارات، معابر عمومی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی اقدام می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به محتوای برنامه‌های فرهنگی توجه ویژه شده است، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی نیز به مناسبت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مراکز شهرستان‌های استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌هایی نیز روز چهاردهم خرداد‌ماه در استان برنامه‌ریزی شده است.

دشتکی با اشاره به اینکه محوریت و رویکرد بیشتر برنامه‌های مورد نظر در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تبیینی خواهد بود، اضافه کرد: 300 نفر از مبلغان زنجان به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ترویج اندیشه‌های امام راحل از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: امام حضور مردم را در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تکلیف می‌دانستند.

وی با تاکید بر اینکه احقاق حقوق افراد فقط از طریق حضور آنها در عرصه‌ها ایجاد می‌شود، تصریح کرد: مردم وظایفی نیز در برپایی حکومت دارند.

دشتکی گفت: اگر اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه پیاده شود مشکلات به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول