اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

دستاوردهای امروز کشور به برکت هدایت‌های داهیانه رهبری است

امام جمعه ابهر گفت: دستاوردهای امروز کشور به برکت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری است.

دستاوردهای امروز کشور به برکت هدایت‌های داهیانه رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر سفارش به تقوا را با حکمت 349 نهج‌البلاغه آغاز کرد و اظهار داشت: آن کس که زیاد سخن مى‌گوید زیاد هم اشتباه دارد و هر کس که بسیار اشتباه کرد، شرم و حیای او اندک است و آنکه شرم او اندک باشد، پرهیزکارى او نیز اندک خواهد بود و کسى که پرهیزکارى او اندک است دلش مرده و آنکه دلش مرده باشد در آتش جهنم سقوط خواهد کرد.

وی در ادامه با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خطیب جمعه نسبت به سالروز ارتحال امام و نکات کلیدی اندیشه ناب امام گفت: در اندیشه امام مردم؛ محوری‌ترین پایه و اساس بودند و امام اعتقاد داشتند قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است.

خطیب جمعه ابهر با اشاره به اینکه امام؛ جمهوری اسلامی را بهترین مدل برای اداره کشور می‌دانستند و ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دید، افزود: بزرگترین هنر امام این بود که ولایت فقیه مهجور و مستور در کتاب‌ها را بیرون کشید و بر عرصه جامعه آورد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نکته و شاخصه مهم دیگر در مشی امام و خط امام مساله محاسبات معنوی و الهی است، تصریح کرد: امام در تصمیم‌گیری‌های و تدابیر خود، محاسبات معنوی را در درجه نخست قرار می‌داد.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه امام استاد ممکن کردن ناممکن‌ها بود، ادامه داد: امام با دست خالی و به پشتوانه مردم انقلابی را به پیروزی رساند که الگوی همه انقلاب‌های جهان است.

وی در ادامه به آغار بیست و پنجمین سالروز انتصاب مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به رهبری نظام اشاره کرد و اظهار داشت: امروز اگر ما با یک عینک واقع‌بینی به واقعیات نگاه کنیم می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب به شایستگی توانسته است سکان انقلاب اسلامی را هدایت کند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشور را به نحو مطلوب اداره و در بسیاری از سختی‌ها و مشکلات هدایت کرده است، ادامه داد: اگر بخواهیم درایت‌ها و مدیریت‌های رهبری را مرور کنیم دهها و صدها کتاب هم جوابگو نیست.

وی افزود: اگر امروز در آستانه تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته و تاثیرگذار در جهان هستیم و اگر بحران‌های داخلی و خارجی، مهار و مدیریت شده است، به برکت تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری کشور را در بحران‌ها و طوفان‌های مختلف سکانداری و هدایت کرده است.

وی ضمن عرض تسلیت 15 خرداد به مسئله مهم انتخابات اشاره کرده و به مردم توصیه کرد: مردم با حضور و انتخاب اصلح خود تودهنی محکمی به دهان دشمنان و یاوه‌گویان بزنند.

خطیب جمعه ابهر با اشاره به سالروز شهادت امام موسی‌بن‌جعفر (ع)، شهادت این امام همام را به همه شیعیان تسلیت گفت.

انتهای پیام/2308/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول