اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

ایران به واسطه وجود ولایت فقیه به بن‌بست نمی‌رسد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ایران اسلامی به واسطه وجود ولایت فقیه در رأس امور هیچ گاه به بن‌بست نخواهد رسید.

ایران به واسطه وجود ولایت فقیه به بن‌بست نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: ایران اسلامی به واسطه وجود ولایت فقیه در رأس امور هیچ گاه به بن‌بست نخواهد رسید.

وی گفت: امروز وظیفه داریم در راستای انتقال ارزش‌های ناب اسلامی به اقصی‌نقاط جهان تلاش کنیم پس باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان انتخابات را مظهر بروز و بلوغ سیاسی افراد در جامعه خواند و ابراز داشت: به هر میزان مشارکت مردم در این موضوع مهم بیشتر باشد به همان میزان مشارکت مردم در این موضوع مهم بیشتر باشد به همان میزان شاهد عقب‌نشینی دشمن از مواضع خصمانه‌اش خواهیم بود.

وی اخلاق‌مداری و رعایت موازین قانونی توسط کاندیداها را مهم خواند و افزود: از آن جایی که کشور ما در امورات مختلف الگوی مناسب برای جهانیان شده است باید در اخلاق‌مداری و قانون‌گرایی نیز الگوی جهانیان باشد.

ابوحمزه با اشاره به ضرورت حفظ انسجام ملی در عرصه انتخابات گفت: از آن جایی که به مدت چهار سال سرنوشت کشور به دست یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری سپرده می‌شود بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت کافی و تحقیقات گسترده صورت گیرد.

وی به برنامه‌ریزی‌های شبانه‌روزی دشمن برای ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه به ویژه تحولات اخیر در کشورهای عربی و سوریه حضور حماسی مردم در انتخابات قطعاً موجب خواهد شد که دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: قطعاً حضور حماسی مردم در انتخابات در نتیجه به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 تأثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/89016/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول