اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی رهبری ولایت مطلقه فقیه است

استاندار قم گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی ما از بدو نهضت و تا پیروزی انقلاب و ثبات و تثبیت جمهوری اسلامی رهبری ولایت مطلقه فقیه بوده است.

کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی رهبری ولایت مطلقه فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی امروز در مراسم بهره‌برداری از یادمان 14 شهید گمنام دفاع مقدس در جوار کوه خضر نبی اظهار داشت: این روزها، روزهای وزش نسیم لطف الهی است که باید از لحظات و ساعات آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در ادامه عملیات بیت‌المقدس را دارای نتیجه بزرگ دانست و از فتح خرمشهر به عنوان امداد الهی یاد کرد و اظهار داشت: اگر برای خدا گام برداریم خدا مسیر را به ما نشان داده و پروردگار به کار ما برکت می‌دهند.

استاندار قم با بیان اینکه پیام سوم خرداد برای همیشه جاودانه است زیرا این روز از روزهای خداست، ابراز داشت: البته همه روزها روز خداست اما برخی از روزها با کارکرد و رویکرد و البته با برکت الهی چنین فرصت‌های طلایی ایجاد می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساخت یادمان شهدای گمنام گفت: چند ماه پیش وعده‌ای در خصوص اتمام این یادمان داده و به آن وعده عمل شد، که انجام به موقع وعده‌ها مایه خیر و برکت و رشد است.

پیریایی یادمان شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای شکل‌گیری یک منطقه معنوی از یاد شهیدان دانست و اظهار داشت: باید به فکر ساخت المان‌هایی در بخش‌ها و در نقاط مختلف شهر باشیم که این المان‌ها دارای ویژگی‌های شهر مقدس قم باشد.

وی تاکید کرد: باید مبارزات مردم قم قبل از انقلاب، نقش قم در 50 سال گذشته، نقش قم در 14 و 15 خرداد، نقش قم در دفاع مقدس به همراه ظرفیت‌های دینی و معنوی قم در این المان‌ها تعریف شود.

استاندار قم با بیان اینکه باید در این زمینه مسئولان استان برنامه‌ریزی کنند، خاطرنشان کرد: پنج هکتار فضایی که در این منطقه در اختیار داریم فضای مناسبی برای گرامیداشت ارزش‌هایی است که مقام معظم رهبری و امام راحل همواره به آنها توصیه کرده‌اند.

وی بر ساخت موزه دفاع مقدس، برنامه‌ریزی برای ساخت اطراف یادمان شهدای گمنام و تصویب اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد و افزود: این فعالیت‌ها کارکرد مهمی در عرصه عمران و فرهنگ حماسه ایجاد می‌کند.

پیریایی با اشاره به اینکه امسال سال حماسه‌ها است، خاطرنشان کرد: طلیعه حماسه سیاسی را ظرف یک ماه آینده در سراسر کشور خواهیم دید.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در انتخابات اظهار داشت: قم باید در این زمینه الگو و نمونه باشد.

استاندار قم با اشاره به اینکه حماسه سیاسی در نگاه رهبری حضور گسترده مردم است، یادآور شد: چشم دشمنان از توان و بالندگی ملت ایران و حضور گسترده در انتخابات مانند همیشه کور خواهد شد.

وی تصریح کرد: از نخستین روزهای انقلاب تا امروز که مردم سالاری دینی روی ریل انتخابات در کشور ما پیش رفته است تمام انتخابات‌ها حماسه بوده است و انتخابات پیش رو اوج حماسه است.

پیریایی تاکید کرد: باید همه مسئولان، مردم، نخبگان و مجموعه قم دست به دست هم دهند تا قم در این حماسه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی نمونه شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن ادامه حماسه سیاسی در عرصه ملی و بین‌المللی به موازات آن مبانی ویژه‌ای برای حماسه اقتصادی شکل بگیرد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان قم در راستای خلق حماسه اقتصادی گفت: در این زمینه تلاش کردیم با مشارکت بخش خصوصی و دیگر بخش‌ها نقش مشارکت قم در خلق حماسه اقتصادی را به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به رشد و توسعه قم گفت: به دور از سیاه‌نمایی‌هایی که انجام می‌شود امروز قم دارای رونق است و گرایش به زندگی در این شهر بسیار بیشتر از گذشته است.

وی با تاکید بر برادری، صمیمیت و پیروی از رهبری در فعالیت‌ها تصریح کرد: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی ما از بدو نهضت تا پیروزی انقلاب و ثبات و تثبیت جمهوری اسلامی رهبری ولایت مطلقه فقیه بوده است.

انتهای پیام/78010/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول