اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 155

سیاه‌بالایی: ولایت فقیه سکاندار بصیرت است/ بیداری اسلامی منافع استعمارگران را تهدید می‎کند

یک فعال اجتماعی در گلستان گفت: ولایت فقیه در حقیقت سکاندار بصیرت است و کلید پیروزی قطعا از طریق پیوند عمیق امت با ولایت رقم می‎خورد.

سیاه‌بالایی: ولایت فقیه سکاندار بصیرت است/ بیداری اسلامی منافع استعمارگران را تهدید می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدقربان سیاه‌بالایی صبح امروز در نشست بصیرت‎افزایی دانشجویان بسیجی استان گلستان با تبریک ولادت حضرت جوادالائمه (ع) در گرگان اظهار داشت: تفرقه‎افکنی در بین اقشار گوناگون ملت یکی از موثرترین شگردها و شیوه‎های دشمن برای مقابله با یک حکومت و براندازی آن نظام است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدا به شیوه تفرقه و اختلاف بین مسلمانان روی آورده است، متذکر شد: دشمنان تلاش می‎کنند تا حکومت‎های اسلامی و خواص را با چیزهایی جزئی و وعده‎های پوچ، از بدنه اسلام جدا کنند لذا باید بصیرت و هوشیاری را همواره در وجود خود افزایش دهیم.

قطار پیشرفت انقلاب با سرعت هرچه تمام در حال حرکت است

این فعال اجتماعی در گلستان با اشاره به اینکه ملت ایران، در عرصه بزرگ رویارویی و نبرد اراده‎ها قرار گرفته است، اذعان کرد: مردم بصیر و ولایتمدار کشورمان در این عرصه با وجود موانع متعدد طبیعی و تحمیلی به هیچ‌وجه احساس ضعف و ناتوانی نمی‎کنند و برای رسیدن به رشد و تعالی هیچگاه عقب‎نشینی را انتخاب نخواهند کرد چنانچه قطار پیشرفت انقلاب با سرعت هرچه تمام در حال حرکت است.

سیاه‎بالایی متذکر شد: چیزی که در جنگ اراده‎ها اثرگذار و تعیین‎کننده خواهد بود عزم و اراده مستحکم، بصیرت و روشن‎بینی، وحدت مردم، مغرور و غافل نشدن از کید و مکر دشمنان است.

وی بیان داشت: بدخواهان ملت ایران امروز به این نتیجه رسیده‎اند که شور و نشاط و سرزندگی باعث حرکت و تلاش می‎شود بنابراین تلاش می‎کنند شعله فروزان را خاموش کنند و زمینه‎ای برای خمودگی و عقب‎ماندگی ا در بین مردم و کشور ما ایجاد کنند که باید هوشیار باشیم.

ملت ایران به برکت اسلام دارای اعتماد به نفس شده است

این فعال اجتماعی در گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران به برکت اسلام دارای اعتماد به نفس شده است، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان کشور در عرصه‎های بین‎المللی با اعتماد به نفس حرف می‎زنند ناشی از اعتماد به نفس ملت است و این خودباوری به برکت اسلام به وجود آمده است لذا به هر میزان که عمل به اسلام و احکام در جامعه افزایش پیدا کند اعتماد به نفس ملی نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول