اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ173

بابایی:‌ رمز پیروزی ما در دوران‎های مختلف پیروی از ولایت فقیه است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس و در همه دوران‎ها این بوده که زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کردیم و پیرو امام زمان خود بوده‎ایم.

بابایی:‌ رمز پیروزی ما در دوران‎های مختلف پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در مراسم رونمایی از سند شناسنامه‎ای سه سردار شهید استان گلستان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره کل ثبت‌احوال استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع همچنان باقی است و در اساس انقلاب اسلامی ادامه جنگ حق علیه باطل است که در زمان پیامبران نیز وجود داشت.

محمدحسین بابایی ادامه داد: این مسیر، مسیر همیشگی تاریخ است و هیچگاه نباید منتظر آن باشیم که این جنگ پایان پذیرد.

وی متذکر شد: در جنگی که به ما تحمیل شد و همه در این جنگ استقامت کردند و تنها رمز پیروزی در این جنگ این بود که تمام مردم و رزمندگان در زیر پرچم ولایت ایستادگی کردند و گوش به فرمان امام(ره) بودند.

اگر شب و روز به درگاه خدا شکر داشتن نعمت ولایت فقیه کنیم، کم است

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: اگر ما شب و روز خدا را شکر کنیم که نعمت ولایت فقیه را داریم و زیر پرچم ولایت حرکت می‎کنیم باز هم کم است.

بابائی با اشاره به جنگ‎های افغانستان، عراق و فلسطین تصریح کرد: در کشور افغانستان افغانی‎ها مدت بسیاری است که در حال جنگ هستند و هر روز در آن کشور حمله‎های گوناگون شکل می‎گیرد اما دلیل اینکه آنها پیروز نمی‎شوند این است که رهبر ندارند.

دشمن با درک اهمیت انتخابات در فکر خدشه‌دار کردن آن است

بابائی با اشاره به اینکه عراق در هشت سال دفاع مقدس تنها نبود و تمامی دشمنان انقلاب اسلامی در لباس عراق در این جنگ شرکت داشتند، افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست پیروز شود و به اهداف اصلی خود دست پیدا کند و آن جنگ تمام شد اما پس از آن جنگ‎های متعدد دیگری به ما تحمیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در دفاع همیشه باید روحیه انقلابی و حماسی داشت و ما با همین روحیه توانستیم در عرصه‎های گوناگون بعد از دفاع مقدس حماسه بیآفرینیم.

بابائی ابراز داشت: تک تک انتخابات‎هایی که از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز اتفاق افتاده است نمونه‎ای از این حماسه‎ها است.

وی اذعان کرد: دشمنان به دلیل آنکه عظمت و اهمیت موفقیت ایران در انتخابات‎ها را درک کرده است در تلاش است تا این پیروزی و شکوه را وارونه جلوه داده و با تغییر ماهیت و خدشه وارد کردن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

دشمن امروز با جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و روانی وارد شده است

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: دشمن امروز با جنگ نظامی به نبرد با نظام و مردم مسلمان ایران نیامده چون می‎دانند اگر به این شکل وارد شود 10 برابر آن را دریافت خواهد کرد اما جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و روانی را در دستور کار خود قرار داده که شاید به مراتب سخت‎تر از جنگ نظامی است.

وی متذکر شد: آنها سالهاست که جنگ روانی و فرهنگی را در آستانه انتخابات به صورت گسترده و ویژه انجام می‎دهند و امسال نیز پس از اعلام احراز صلاحیت کاندیداها اعلام کرده‎اند که تمام توان خود را برای نفوذ بر انتخابات ایران بکار خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: مردم ما باید بسیار هوشیار و تیزبین باشند و بدانند اگر زمانی دشمن و کانال‎های ماهواره‎ای وابسته به آنها از یک کاندیدای خاص حمایت کرده و به نوعی با اشاره به نقاط مثبت سعی در حمایت از وی برآمده‎اند به آن شخص شک کنید و بر عملکرد آن بیشتر دقت داشته باشید و اگر از شخصی بد گفت و او را مورد سرزنش و حتی توهین قرار داد به آن بیشتر توجه کنید و دقت داشته باشید که چه کار خوبی انجام داده که موجب آزرده شدن دشمن شده است.

انتخابات ایران در حال جهانی شدن است

بابائی با اشاره به دیدار جمع کثیری از مردم گلستان با مقام معظم رهبری اشاره کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که انتخابات ایران در حال جهانی شدن است و دشمن با درک این موضوع در صدد خدشه وارد کردن به آن است.

وی افزود: تمامی انتخابات‎ها از ارزش خاصی برخوردار است این انتخابات به خاطر برخی مسائل پیش آمده در گذشته و مسائل پیش‎بینی شده پیش‌رو از حساسیت و اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه شرکت در انتخابات بسیار مهم است انتخاب یک شخص اصلح نیز از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

بابائی تصریح کرد: امروز نظام به یک سرباز دلسوز، مقاوم، نترس، عدالت جو و پیرو ولایت  احتیاج دارد تا بتواند سکان اجرایی کشور را به خوبی هدایت کند.

وی متذکر شد: اگر می‎گویم سرباز به این دلیل است که این نظام و کشور یک فرمانده دارد و آن مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/83004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول