اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان:

اساس فتح خرمشهر، اعتقاد به ولایت فقیه بود

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان گفت: اساس فتح خرمشهر، اعتقاد به ولایت فقیه بود.

اساس فتح خرمشهر، اعتقاد به ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی اکبرنژاد ‌در همایش یاوران ولایت که به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در حسینیه ثارالله شهرستان آمل برگزار شد با بیان اینکه فتح خرمشهر، فتح آشکار و نعمت بزرگ و با عزتی بود، بیان کرد: با گذشت 31 سال هنوز نتیجه و تاثیر آن همواره به عنوان یک پدیده الهی و نو ظهور در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

اکبرنژاد به سخنی از امام خمینی(ره) درباره فتح خرمشهر که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" اشاره کرد و افزود: این فتح، فتح الهی بود و عمل رزمندگان ما نیز الهی شد زیرا هم فرمانده و هم فرمانبردار هر دو برای رضای خدا در مسیر دین و انقلاب به میدان رفتند و کشتن و کشته شدن در راه رضای خدا را افتخاری برای خود محسوب می‌کردند.

وی اظهار داشت: دشمن در حمله به ایران اسلامی بر این باور بود که انقلاب نو پای ما در مقابل عراقی که دنیا از آن حمایت می‌کند توان مقابله ندارد؛ اما این نکته را نیز درک نکرد که رزمندگان ما می‌توانند با تکیه بر فرهنگ علوی و عاشورایی و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه از لحاظ روحی و روانی به آنچنان قدرتی برسند که دنیا را شکست دهند.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در فتح خرمشهر تثبیت شد، تصریح کرد: از 180 سال به این طرف هر حمله‌ای که به ایران صورت گرفت بخشی از سرزمین ما جدا شد و تنها جنگی که در آن یک وجب از خاک کشور از دست نرفت دفاع مقدس بود و این نتیجه رشادت‌های مردان و زنانی بود که با تمام توان در مقابل دنیا ایستادند.

اکبرنژاد درباره نقش نیروهای شمال کشور در آزاد سازی خرمشهر گفت: نیروهای مازندران، گیلان و گلستان در قالب سه تیپ عملیاتی کربلا، نور و بیت‌المقدس با حضور در قلب جبهه عملیات، نقش برجسته‌ای در فتح خرمشهر داشتند.

انتهای‌پیام/‌86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول