اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اجرای 7 طرح سرمایه‏گذاری در استان زنجان

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان از اجرای هفت طرح بزرگ سرمایه‏گذاری در قالب طرح‏های مهر ماندگار در استان زنجان خبر داد.

اجرای 7 طرح سرمایه‏گذاری در استان زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هشت طرح سرمایه‎گذاری در قالب طرح‏های مهر ماندگار در استان زنجان تعریف شده بود که یک طرح به دلیل عدم تعیین تکلیف از لیست‏ حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع هفت طرح سرمایه‏گذاری استان زنجان در قالب مهر ماندگار، شش طرح صنعتی و یک طرح نیز گردشگری است، خاطرنشان کرد: مجتمع صنایع غذایی کیلوس، سیمان خمسه، فولاد صنعت زنجان، طرح مهریس، آرسام گرانیت غرب و مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری رونیکام از جمله این طرح‏ها محسوب می‏شود.

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه مجموع سرمایه‏گذاری در طرح‏های مذکور 5 هزار و 319 میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: بیش از 3 هزار و 481 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

بهره‎برداری از مجتمع گردشگری رونیکام در خرداد امسال

وی با تاکید بر اینکه فاز نخست مجتمع رفاهی و گردشگری رونیکام طی خرداد ماه سال‌جاری به بهره‏برداری می‏رسد، تصریح کرد: این فاز در حال حاضر از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

عباسی با اشاره به اینکه در مجموع 22 میلیارد ریال در مجتمع گردشگری رونیکام سرمایه‏گذاری شده است، اذعان داشت: این طرح برای 116 نفر فرصت شغلی ایجاد می‏کند.

وی با بیان اینکه طرح مهریس برای یک‌هزار و 500 نفر از متقاضیان فرصت‏های شغلی ایجاد می‏کند، ادامه داد: این پروژه 56 درصد پیشرفت دارد.

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه 140 میلیارد ریال در طرح مهریس سرمایه‏گذاری شده است، افزود: این پروژه تا پایان خرداد ماه سال‌جاری نیز به بهره‏برداری می‏رسد.

وی با اشاره به اینکه در پروژه آرسام گرانیت زنجان 180 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری شده است، تصریح کرد: این پروژه برای 65 نفر شغل ایجاد می‏کند.

عباسی اظهار داشت: پروژه آرسام گرانیت غرب استان زنجان در حال حاضر از پیشرفت 97 درصدی برخوردار است و تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به بهره‏برداری می‏رسد.

پیشرفت 85 درصدی سیمان خمسه در زنجان

وی با تاکید بر اینکه پروژه بزرگ سیمان خمسه استان زنجان از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است، اضافه کرد: این پروژه 280 شغل ایجاد می‏کند.

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه مجموع سرمایه‏گذاری در پروژه سیمان خمسه یک‌هزار و 650 میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: تاکنون یک‌هزار و 350 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

وی اذعان داشت: 300 میلیارد ریال اعتبار از طریق بانکی برای پروژه سیمان خمسه تامین می‏شود.

عباسی میزان هزینه‏های واحد فولاد صنعت زنجان را 585 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 600 فرصت شغلی در این واحد برای مردم استان ایجاد می‏‎شود.

وی از پیشرفت 93 درصدی پروژه مجتمع کیلوس در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: این پروژه نیز با اشتغالزایی 150 نفر تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به بهره‏برداری می‏رسد.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول