اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

پروژه راه‌آهن بجنورد ـ گرگان امسال اجرایی خواهد شد‌

استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه راه آهن بجنورد گرگان، طبق برنامه امسال اجرایی خواهد شد.

پروژه راه‌آهن بجنورد ـ گرگان امسال اجرایی خواهد شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان، محمود احمدی‌بیغش امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی در روستای شهید‌ پرور چخماقلو این شهرستان اظهار کرد: مطالعات اجرای این پروژه نیز در حال انجام بوده که با اجرای آن شرق به شمال کشور متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه آهن بجنورد به مشهد هم سال گذشته اجرایی شد، تصریح کرد: این پروژه با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز شده که چهار سال برای اجرای آن زمان پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پروژه توسط آستان قدس رضوی و یکی از شرکت‌های خارجی اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد: با اجرا و تکمیل این پروژه‌ها این استان به راه آهن سراسری متصل خواهد شد.

وی به اقدامات دولت نهم و دهم در استان خراسان شمالی طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره از  مهم‌ترین این اقدامات بوده که مردم این شهر از آب با کیفیت بهره‌مند شدند.

به گفته استاندار خراسان شمالی هم‌اکنون افزون بر 70درصد از مردم بجنورد از این آب برخوردار بوده و در آینده نزدیک تمام جمعیت این شهر از آب شیرین دره استفاده خواهند کرد.

وی تاسیس شهرستان جدید و مرزی راز و جرگلان را از جمله خدمات دولت در استان خراسان شمالی خواند و تصریح کرد: با این ارتقا روند توسعه این خطه مرزی در استان، شتاب می‌گیرد.

احمدی بیغش از استخدام 100نفر در ادارات این شهرستان و همچنین اختصاص 10درصد اعتبارات تملک به راز وجرگلان برای امسال هم خبر داد.

وی مشی دولت احمدی نژاد را خدمت‌رسانی عنوان کرد و گفت: این رویکرد دولت تا آخرین ساعات عمر آن ادامه خواهد داشت.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خلق حماسه در 24خرداد محور برنامه‌های دولت است گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام را مأیوس‌تر خواهد کرد.

به گزارش فارس، روستای چخماقلو از توابع شهرستان مانه وسملقان به عنوان دار الشهدای استان لقب گرفته است.

استاندار خراسان شمالی برای اجرای طرح‌های گازرسانی و راهسازی اوایل امسال اعتبارات ویژه‌ای را اختصاص داد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول