اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 87 تاکنون صورت گرفت

اجرای 400 پروژه عمرانی در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: از سال 87 تاکنون 400 پروژه بزرگ عمرانی در استان اجرا شده است.

اجرای 400 پروژه عمرانی در استان زنجان

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان زنجان آماده دور چهارم سفر هیئت دولت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفر هیئت دولت به استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر زمان سفر هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه با توجه به محدود بودن زمان ممکن است برنامه‌های سفر نیز محدود شود، تصریح کرد: در مجموع زنجان آمادگی لازم را برای سفر دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت خیلی پُرکار بوده است، اضافه کرد: کارنامه دولت‌های نهم و دهم طی هشت سال شفاف بوده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه عملکرد دولت در طول هشت سال خدمت خود به صورت مستند در استان زنجان تهیه شده است، یادآور شد: این سند شفاف در قالب 2 تا 3 هزار جلد کتاب چاپ و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات زیادی در استان زنجان صورت گرفته است که همه آنها قابل جمع‌آوری نیست، ادامه داد: مهم رضایت مردم از دولت است و تخریب و ایرادهای بی‌جا اهمیتی ندارد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پتروشیمی در استان هیچ مشکلی ندارد، اضافه کرد: تسهیلات آن مشخص بوده و در کمیسیون اقتصادی دولت نهایی و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی در زمینه اقدامات عمرانی صورت گرفته در استان زنجان اظهار کرد: از سال 87 حدود 400 پروژه بزرگ عمرانی در شهرهای استان اجرا شده است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های بزرگ عمرانی استان زنجان از سال 87 حدود 400 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: تحول چشمگیری در 19 شهر استان صورت گرفته است.

وی گفت: تعداد پروژه‌ها و اعتباری که تا قبل از ستاد عمران شهری زنجان در شهرهای استان هزینه شده است قابل مقایسه با اعتباری که در ستاد عمران شهری بوده، نیست.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول