اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار فارس اعلام کرد

‌کاهش پیشرفت‌های فیزیکی ‌پروژه‌های عمرانی در استان فارس‌

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: به دلیل پایین بودن سطح تخصصی، شاهد کاهش پیشرفت‌های فیزیکی در بعضی از پروژه‌های عمرانی در استان فارس هستیم.

‌کاهش پیشرفت‌های فیزیکی ‌پروژه‌های عمرانی در استان فارس‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد افکاری در حاشیه بازدید از فعالیت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس اظهار داشت: بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و جذب به کار این قشر از جامعه باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی‌های ذهنی در قالب آموزش مهارت‌های علمی و عملی، از رویکردهای اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: به دلیل پایین بودن سطح تخصصی، شاهد کاهش پیشرفت‌های فیزیکی در بعضی از پروژه‌های عمرانی در استان فارس هستیم.

وی از 10 پروژه نیمه‌تمام در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: برای بهره‌برداری کامل از پروژه‌های نیمه‌تمام، نیاز به فروش اموال مازاد در این اداره کل است.

این مسئول بیان داشت: در لایحه بودجه امسال 615 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که این امر محقق نشده، اما به دلیل حذف ردیف‌های اعتباری به ویژه کمک‌های فنی و اعتباری که ابزار مناسب برای رشد بخش خصوصی بوده، در اختیار وزارتخانه قرار گرفته است.

افکاری اضافه کرد: با وجود این که 105 میلیارد تومان اعتبار تملک در فارس کاهش یافته، اما اعتبار امسال این استان نسبت به سال گذشته در لایحه بودجه 44.5 درصد رشد داشته است.

انهای پیام/‌2448/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول