اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اجرای 22 پروژه عمرانی مهر ماندگار در استان زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 22 پروژه مهر ماندگار در استان اجرا می‏شود.

اجرای 22 پروژه عمرانی مهر ماندگار در استان زنجان

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح‏های مهر ماندگار از برگ‏های زرین افتخارات دولت دهم به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 30 طرح مهر ماندگار در استان زنجان تصویب شده بود، خاطرنشان کرد: 22 طرح از مجموع این طرح‏ها عمرانی و هشت طرح نیز اقتصادی بوده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مجموع اعتبارات 30 طرح مهر ماندگار در استان 20 هزار و 336 میلیارد ریال اعلام شده است، اضافه کرد: 15 هزار و 617 میلیارد ریال از اعتبارات شامل پروژه‏های عمرانی می‏شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 7 هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار برای 22 طرح مهر ماندگار در استان زنجان هزینه شده است، افزود: 7 هزار و 766 میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور تکمیل پروژه‏ها مورد نیاز است.

کریمی با اشاره به اینکه منابع اعتباری طرح‏های مهر ماندگار استان زنجان ملی بوده است، تصریح کرد: حمایت‏هایی نیز از نظر اعتباری از طریق استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات طرح‏های مهر ماندگار زنجان از محل اعتبارات ملی تامین شده است، یادآور شد: اعتبارات اختصاص یافته در سال گذشته برای این طرح‏ها هزار و 217 میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان اضافه کرد: متوسط تخصیص اعتبارات طرح‏های مهر ماندگار استان زنجان 59.30 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه منابع حاصل از انتشار اوراق مشارکت در اختیار برخی از طرح‏های مهر ماندگار گذاشته شده است، ادامه داد: از مجموع 22 پروژه، یک پروژه با عنوان نیروگاه سلطانیه به بهره‏برداری رسیده است.

کریمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 14 پروژه مهر ماندگار در استان زنجان آماده بهره‏برداری است، تصریح کرد: این پروژه‎ها حداکثر در تیرماه سال‌جاری افتتاح می‏شود.

وی با بیان اینکه هفت پروژه نیز مراحل اجرایی خود را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: این پروژه‏ها در دست اقدام است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه آسفالت راه 74 روستا از جمله طرح‏های استان زنجان بوده است، گفت: این طرح به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول