اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 تبریز خبر داد

افتتاح 2 پروژه مهم عمرانی شهرداری تبریز با اعتبار 25 میلیارد ریال

شهردار منطقه پنج تبریز از افتتاح دو پروژه مهم عمرانی این منطقه خبر با اعتبار 25 میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح 2 پروژه مهم عمرانی شهرداری تبریز با اعتبار 25 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه پنج تبریز، یعقوب هوشیار در بازدید از این دو پروژه گفت: شهرداری منطقه پنج در شهرک‌های جدید الاحداث، اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را در اولویت کاری خود قرار داده و امسال شاهد افتتاح چندین پروژه مهم در سطح حوزه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مرزداران یکی از شهرک‌های جدیدالاحداث است، خدمات رسانی مطلوب به این منطقه را جزو سیاست کاری منطقه پنج شهرداری تبریز بر شمرد.

هوشیار افتتاح بوستان محله‌ای مرزداران در سال گذشته را یکی دیگر از خدمات به شهروندان ساکن این حوزه بر شمرد و گفت: امسال نیز خدمات رسانی به شهروندان مرزداران جزو برنامه‌های منطقه پنج است.

وی از افتتاح دو پروژه مهم در مرزداران و با 25 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: احداث پارک مرزداران در زمینی به مساحت 5.1 هکتار و با 15 میلیارد ریال هزینه برای گذران اوقات فراغت و تفریح شهروندان در آستانه افتتاح قرار دارد.

هوشیار افزود: یک باب سالن ورزشی چند منظوره با سازه سبک و با یک هزار و 500 متر مربع مساحت و 10 میلیارد ریال هزینه در اختیار جوانان ورزشکار و ورزش دوست قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول