اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

پروژه 64 واحدی ولایت در سنندج افتتاح شد

پروژه 64 واحدی ولایت ازمصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمع زیادی از مسئولان در سنندج افتتاح شد.

پروژه 64 واحدی ولایت در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان پیش‌ از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 600 مترمریع و در 8 بلوک ساخته شده است.

رضا قادری مساحت هر یک از واحدها را 53 مترمربع ذکر کرد و بیان داشت: این پروژه در چهار طبقه و با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون ریال احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان کمک به احداث  700 واحد مسکن شهری با عنوان پروژه ولایت با اعتبار 70 میلیارد ریال مصوب شد که امروز شاهد افتتاح 64 واحد دیگر از این پروژه هستیم.

به گفته قادری 84 واحد از طرح‌های سفر رهبری به صورت خود مالک در استان تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان اعلام کرد: در آینده‌ای نزدیک هم 168 واحد دیگر نیز در سنندج با 21 بلوک 4 طبقه افتتاح می‌شود.

قادری به دیگر پروژه‌های ولایت در استان اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه 66 واحدی در دیواندره با 11 بلوک، 96 واحدی در قروه با 12 بلوک 4 طبقه، 60 واحدی در مریوان با 10 بلوک 3 طبقه از جمله پروژه‌های ولایت در استان است.

وی افزود: احداث 32 واحد در سروآباد با 8 بلوک 2 طبقه، 54 واحد در بانه با 9 بلوک 3 طبقه و 42 واحد هم در کامیاران با 7 بلوک 3 طبقه از دیگر مصوبات سفر رهبری به استان است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه 102 واحدی سقز با 17 بلوک 3 طبقه، 84 واحدی بیجار 14 بلوک 3 طبقه و 42 واحدی دهگلان با 7 بلوک 3 طبقه نیز از دیگر پروژه‌های ولایت در استان هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: به ازای هر واحد مسکونی پروژه‌های ولایت مبلغ 100 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر رهبری اختصاص یافته و مابقی اعتبار از منابع داخلی و تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر رهبری به کردستان بنیاد مسکن استان اقدام به اجرای طرح‌ هادی 12 روستا کرده است که در سال جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/79003/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول