اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاخیر پنج روزه از حماسه سوم خرداد

30 پروژه عمرانی شهر اردبیل افتتاح شد

با تاخیر پنج روزه از حماسه سوم خرداد و پاسداشت روز مقاومت 30 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد ریال در اربیل به بهره‌برداری رسید.

30 پروژه عمرانی شهر اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد،‌ پروژه تعریض پل یحیوی با 5 میلیارد و 500 میلیون ریال، اجرای بزرگراه ولایت با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، زیر‌سازی، جدول‌گذاری، آسفالت و روکش آسفالت مناطق مختلف شهر اردبیل با 106 میلیارد ریال، احداث بوستان تپه میر‌اشرف و شهرک حقیقت به همراه چمن‌کاری، کاشت درختچه‌های زینتی، رنگ‌آمیزی جداول، نصب تابلوها و احداث دو باب سرویس بهداشتی در پارک‌ها با 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم همچنین کانال سنگی به طول 650 متر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح شد و در اختیار هموطنان قرار گرفت.

به میمنت این ایام احداث باسکول 60 تنی آسفالت شهرداری اردبیل با هزینه 600 میلیون ریال و همچنین راه‌اندازی شهرداری الکترونیک منطقه 4 و شهرداری مرکز با یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به همراه تکمیل باند کند‌روی پل کمربندی دوم تا پل بسیج با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال و احداث طبقه دوم سازمان تاکسیرانی اردبیل با 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از جمله پروژه‌هایی بود که به همت شهرداری اردبیل افتتاح و بهره‌برداری شد.

راه‌اندازی دو دستگاه اتوبوس ویژه معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در این مراسم با یادآوری اینکه اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی و خدماتی تبدیل شده است،‌ اظهار داشت: امروز هم‌زمان با افتتاح این پروژه‌ها دو دستگاه اتوبوس ویژه معلولان را نیز راه‌اندازی می‌کنیم که با تلاش و همت مجموعه فنی اتوبوسرانی هزینه 90 میلیون تومانی برای تبدیل این دو دستگاه به اتوبوس ویژه معلولان به کمتر از 16 میلیون تومان کاهش یافته است.

صدیف بدری همچنین از راه‌اندازی مرکز آزمایشگاه آنالیز دستگاه‌های سنگین و سبک سازمان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: با هزینه کرد 37 میلیون تومان این مرکز قادر خواهد بود آنالیز روغن تمام ماشین‌آلات سنگین و سبک را انجام دهد که ما قطعاً برای ارائه سرویس به سایر مجموعه‌ها نیز در خدمت دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با یادآوری اینکه تقاطع غیر‌هم‌سطح آقاباقر تملک شده و به همت وزارت راه و شهرسازی اجرای آن صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اجرای تقاطع غیر‌هم‌سطح دارو‌پخش و عملیات اجرایی بازار بزرگ آهن‌فروشان در دستور کار است که اجرای این پروژه در مرحله تغییر کاربری می‌باشد.

تولید کود از زباله احتمالاً جایگزین برق می‌شود

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تا دو ماه آینده استفاده از بلیط الکترونیکی برای شهروندان امکان‌پذیر شده و فضای آن میسر می‌شود، یادآور شد: با سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومان اعتبار و با مشارکت بخش خصوصی طرح الکترونیکی کردن بلیط اتوبوس‌های شهری اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود از احداث استخر سرپوشیده در مجموعه یادگار امام اردبیل با عنوان یک مجموعه تفریحی ـ رفاهی خبر داد و گفت: اگر تا چند ماه آینده سرمایه‌گذار تولید برق از زباله به تعهدات خود عمل نکند احداث مجموعه تولید کود از زباله را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/62001/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول