اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان ‌در جلسه ستاد مهر ماندگار زنجان مطرح کرد

تعریف 30 پروژه مهر ماندگار در استان زنجان/ پیشرفت پروژه‏ها پایین است

مشاور رئیس‌جمهور در پروژه‎های مهر ماندگار گفت: در مجموع 30 پروژه در قالب طرح‏های مهر ماندگار در استان زنجان تعریف شده است.

تعریف 30 پروژه مهر ماندگار در استان زنجان/ پیشرفت پروژه‏ها پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر محرابیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مهر ماندگار اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه متوسط پیشرفت وزنی پروژه‏های مهر ماندگار استان زنجان از متوسط کشوری پایین‏تر است، خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید تلاش بیشتری برای تکمیل پروژه‏ها می‏کردند.

مشاور رئیس‌جمهور در پروژه‏های مهر ماندگار با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان چهار طرح مهر ماندگار توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اجرا می‏شود، تصریح کرد: بیمارستان ایجرود و مرکز تحقیقات متابولیک در 31 خرداد ماه سال‌جاری افتتاح می‏شود.

*افتتاح دانشکده پرستاری در ابهر

وی با تاکید بر اینکه دانشکده دندان‏پزشکی و دانشکده پرستاری استان زنجان در 15 تیر ماه سال‌جاری افتتاح می‏شود، اضافه کرد: اهداف مورد نظر در سد تالوار نیز تا پایان تیر ماه سال‌جاری محقق می‏شود.

محرابیان در زمینه پروژه تالوار با تاکید بر اینکه باید اجرای سد تالوار با سرعت بیشتری ادامه یابد، ادامه داد: این سد باید در زمان معین راه‏اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 میلیارد تومان اعتبار در بخش آب و آبفار و ورزشگاه از محل سه دوازدهم به استان زنجان تعلق می‏گیرد، یادآور شد: این اعتبار هفته آینده به خزانه استان واریز می‏شود.

مشاور رئیس‌جمهور در پروژه‏های مهر ماندگار با بیان اینکه مشکلات استادیوم ورزشی استان زنجان از نظر اعتبارات برطرف می‏شود، اضافه کرد: این پروژه نیز طی 10 تیر ماه سال‌جاری افتتاح می‏شود.

وی با بیان اینکه 5 میلیارد تومان از اعتبارات متفرقه به منظور احداث باند دوم سلطانیه به کبودر آهنگ تزریق می‏شود، افزود: اعتباراتی نیز در سال‌جاری برای این پروژه در نظر گرفته می‏شود.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول