اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

پروژه 4 واحدی سرمایه‎گذاری از محل موقوفات افتتاح شد

پروژه چهار واحدی سرمایه‎گذاری از محل موقوفات با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در گرگان افتتاح شد.

پروژه 4 واحدی سرمایه‎گذاری از محل موقوفات افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه چهار واحدی سرمایه‎گذاری از محل موقوفات اظهار داشت: عرصه موقوفه چهار واحدی متعلق به مرحوم حسین آقا است که یک موقوفه غیرمتصرفی بوده و در اعیان که ساختمان است دو موقوفه آقاجان کلانتری و حاج علی کاویانی نیز سهیم هستند.

حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد با اشاره به اینکه در موقوفه مذکور حدود 190 میلیون تومان هزینه شده است، اذعان کرد: مشارکت موقوفه متصرفی با تولیت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان است.

وی از تلاش‎های دهقان سرپرست پیشین اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان قدردانی کرد و افزود: موقوفه مذکور در زمان مسئولیت ایشان اتفاق افتاده و شناسایی شده است.

موقوفات شاخص در طرح‎های ویژه سرمایه گذاری قرار گرفتند

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در خصوص موقوفات و حماسه اقتصادی ابراز داشت: طلیعه سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» مزین شد همت را بر این قرار دادیم تا در راستای تحقق منویات معظم‎له گام برداشته و اقدامات جهادی انجام دهیم.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه افزایش بهره‎وری موقوفات باید زمینه‎ساز حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشد، تصریح کرد: بهره‎وری و به‎روز رسانی موقوفات در عرصه حماسه اقتصادی مورد توجه است که این مهم یکی از اولویت‎های جدی اوقاف و امور خیریه است.

وی با بیان اینکه 120 فرصت سرمایه‎گذاری در شهرستان گرگان احصا شده است، ابراز داشت: فرصت‎های سرمایه‎گذاری در نمایشگاه وقف در معرض دید عموم گذاشته شد تا سرمایه‎گذاران علاوه بر اجر معنوی در فرآیند یک سرمایه‎گذاری سالم ورود کنند البته برخی از موقوفات شاخص در طرح‎های ویژه سرمایه‌گذاری قرار گرفتند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول