اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پالایشگاه زنجان کلنگ‏زنی می‏شود

استاندار زنجان گفت: پالایشگاه استان زنجان نهایی شده و زمان‌بندی کلنگ‏زنی آن به زودی اعلام می‏شود.

پالایشگاه زنجان کلنگ‏زنی می‏شود

محمد رئوفی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حدود یک‌هزار طرح مهم و بزرگ در حوزه‎های مختلف در سطح کشور با عنوان طرح‏های مهر ماندگار دولت دهم شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از طرح‏هایی که طی خرداد ماه سال‌جاری در استان زنجان به بهره‏برداری می‏رسد شامل طرح‏های مهر ماندگار است، خاطرنشان کرد: در مجموع 599 پروژه عمرانی و اقتصادی طی خرداد ماه سال جاری کلنگ‎‏زنی و بهره‏برداری می‏شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مجموع اعتبارات طرح‏های استان زنجان بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعلام شده است، تصریح کرد: این طرح‏ها شامل پروژه‏های عمرانی، اقتصادی، شهری و روستایی می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه 243 فقره از پروژه‏ها در زمینه عمران روستایی است، ادامه داد: اعتبار این پروژه‏های استان زنجان 44 میلیارد تومان برآورد شده است.

*اجرای بیش از 230 پروژه اقتصادی در استان زنجان

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه 230 پروژه استان زنجان شامل طرح‏های اقتصادی می‏شود، یادآور شد: این طرح‏ها بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‏کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‏های استان زنجان تا پایان تیرماه سال‌جاری به بهره‎برداری می‏رسد، اذعان داشت: امیدواریم طرح‏های مهر ماندگار استان در زمان معین آماده بهره‎برداری شود.

استاندار زنجان با اعلام اینکه پالایشگاه نفت استان زنجان بر اساس اعلام وزارت نفت نهایی شده است، تصریح کرد: برنامه‏ریزی برای کلنگ‏زنی آن صورت می‏گیرد.

وی در زمینه منطقه ویژه اقتصادی استان زنجان نیز اظهار داشت: حدود سه تا چهار هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات پروژه‏هایی است که در منطقه ویژه اقتصادی استان اجرا می‏شود.

انتهای پیام/73006/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول