اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قلعه‌گنج در جمع کاندیداهای این شهرستان:

گزارش تخلفات انتخاباتی باید مستند و مستدل باشد

دادستان قلعه‌گنج گفت: گزارشات مردمی در زمینه انتخابات و تخلفات آن باید مستند و مستدل باشد در غیر این صورت با فرد گزارش دهنده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

گزارش تخلفات انتخاباتی باید مستند و مستدل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، مسلم سالاری در جمع کاندیداهای شورای اسلامی روستاهای این شهرستان اظهار داشت: هر کس در راستای وظیفه خود و بنا به زندگی در اجتماع باید قوانین را رعایت کند و خط مشی ما باید قانون باشد و کاندیداهای شوراها باید قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

وی افزود: وظیفه شرعی و اخلاقی باید در میدان انتخابات رعایت شود و کاندیداها در مقابل رقیبان خود شیوه جوانمردی و رعایت احترام و ادب را پیش بگیرند و از تهمت و افترا دوری کنند.

سالاری با بیان اینکه بسیاری از تخلفات انتخاباتی جرم محسوب و با مجرم به شدت برخورد می‌شود، بیان داشت: بعضی از این جرائم ناخوشایند است.

دادستان قلعه‌گنج با تأکید بر برخورد با متخلفان انتخاباتی و مجرمان عنوان کرد: سابقه خوب مردم قلعه‌گنج نشان داده است که مطیع قانون بوده و از حاشیه‌ها به دور هستند، زیرا هدفشان حضور و خلق حماسه است.

سالاری با اشاره به اینکه مردم قلعه‌گنج علاوه بر حضور حداکثری به قوانین انتخاباتی نیز عمل می‌کنند، گفت: خرید و فروش رأی، رأی دادن با شناسنامه جعلی و اخلال در امر انتخابات و حین شمارش آرا از موارد عینی جرم محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: گزارشات مردمی در زمینه انتخابات و تخلفات آن باید مستند و مستدل باشد در غیر این صورت با فرد گزارش دهنده برخورد قانونی صورت می‌گیرد، زیرا قصد تشویش و تخریب کاندیداها و یا جو انتخابات را داشته است.

سالاری اظهار داشت: برگزاری کاروان تبلیغاتی و نصب پلاکارد خارج از ستاد انتخاباتی خلاف قانون است و استفاده از امکانات دولتی و نهادهای عمومی برای تبلیغات یک فرد جرم محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام سعی مسئولان اداری شهرستان نظامی و انتظامی و قضایی ایجاد یک محیط سالم و مناسب انتخاباتی است که با همکاری مردم همیشه در صحنه قلعه‌گنج این مهم نیز برآورده می‌شود.

انتهای پیام/80004/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول