اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 است / قصد دارند انتخابات را تعطیل کنند

فرماندار ویژه آبادان گفت: همه تلاش دشمن بر این است که با تکرار فتنه 88، انتخابات را به تعطیلی بکشاند.

دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 است / قصد دارند انتخابات را تعطیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان بهرام ایلخاص‌زاده در نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی در حماسه سیاسی  انتخابات 92 اظهار کرد: سال حماسه سیاسی است و قطعا تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، با حضوری همه جانبه و پرشور در انتخابات صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: انتخابات جایگاه خاصی دارد زیرا چهار سال تمام ظرفیت‌های کشور دست یک نفر قرار می‌گیرد که پس از رهبری نفر دوم کشور به شمار می‌رود، طبق فرمایش مقام معظم رهبری «تاثیرات بعضی از تصمیمات منحصر به فرد آن دوره ممکن است تا 40 سال طول بکشد».

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در انتخابات گفت: تشویق به حضور مردم پای صندوق‌های رای از وظایف شرعی و قانونی است که طلاب می‌توانند در این مورد تاثیر زیادی داشته باشند.

* امروز زمان آزمون است

ایلخاص‌زاده خاطرنشان کرد: امروز، زمان آزمون است و دشمن با قوت وارد عرصه شده است تا سناریویی چون فتنه 88 که سال‌ها روی آن کار شده بود را راه بیندازد.

وی اضافه کرد: در فتنه 88 دشمن قصد داشت با این کار شیرینی حضور مردم در انتخابات را به کام نظام مقدس جمهوری اسلامی تلخ کنند، که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و آگاهی ملت در این هدف شوم نیز ناکام ماند.

*دشمن کار خود را آغاز کرده است

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: قبل از اینکه ما وارد فضای انتخاباتی شویم دشمن کار خود را آغاز کرده است، جنایت‌هایی که در سوریه صورت می‌گیرد بخش کوچکی از اقدامات آن‌هاست، تصور اقدامات وحشتناکی که دشمن انجام می‌دهد دشوار است و تمام این‌ها تنها برای یک امر بوده و آن هم تعطیلی انتخابات است.

وی عنوان کرد: در انتخابات 88 در آن شرایط سخت، مقام معظم رهبری فرمودند «می‌خواستند انتخابات یک هفته با تاخیر انجام شود که قبول نکردم».

*حضور آبادانی‌ها در انتخابات امسال باید بیشتر باشد

ایلخاص‌زاده اظهار کرد: اگر دوره قبل مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات 56 درصدی بود امسال باید این میزان بیشتر شود.

وی افزود: وظیفه ما مسئولان است که در این زمینه تلاش کنیم و شرایط و مقدمات را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های فراهم آوریم.

* شاخصه‌های برگزاری انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «تمام کسانی که از فیلتر شورای نگهبانی بیرون می‌آیند صالح‌ هستند اما ما باید اصلح را پیدا کنیم»، گفت: نهادینه شدن مردم سالاری دینی، انتخابات مظهر آزادی در سرنوشت، تفویض قدرت مردم به مجریان از طریق نقطه اساسی وصل مردم به بدنه نظام، موثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها، ایجاد امیدهای تازه در دل‌ها، انتخابات به عنوان یک خون تازه در انقلاب، کند شدن حربه دشمن در تمامی ابعاد، به عنوان یک تضمین برای آینده و مظهر آزادی و رشد مردم ایران از ویژگی‌ها و شاخص‌های مقام عظمای ولایت برگزاری انتخابات است.

فرماندار ویژه آبادان در پایان خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و متوجه باشیم که عمل به عهد، سبب بزرگ شدن نام شهرمان می‌شود.

انتهای پیام/72013/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول