اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار:

انتخابات فرصتی برای قدرت‌نمایی ایران است

فرمانده بسیج دانش‌‌آموزی سپاه ناحیه بهار گفت: انتخابات پیش رو فرصتی برای قدرت‌نمایی ملت ایران اسلامی در دنیا و گامی مؤثر در خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

انتخابات فرصتی برای قدرت‌نمایی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رمضان رازداریانی صبح امروز در همایش بصیرتی ویژه اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در کانون میعاد بهار اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باعث بیمه کردن نظام، پشتیبانی قوی مردم برای حفظ حقوق هسته‌ای و عزت‌طلبی نظام در عرصه سیاست خارجی خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخابات پیش رو فرصتی برای قدرت‌نمایی ملت ایران اسلامی در دنیا و گامی مؤثر در خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار افزود: بی‌شک هماهنگی و تعامل اثربخش اعضای شورا و استفاده از ظرفیت‌های موجود، نقشی بسیار مهم و قابل توجه در گسترش فرهنگ بسیجی و اهداف بسیج در جامعه دارد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: حماسه عظیم سیاسی نیاز به ساز و کار خود دارد و ساز و کار آن تقویت بصیرت و اعتقادات مذهبی و دینی است.

علی زارعی ابراز داشت: اگر ملتی بی‌بصیرت شود عبور از آن سخت نخواهد بود، دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بصیرت این مردم را کم‌رنگ کرده و از ارادت آنها به ولی فقیه بکاهد.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی که تمام اهداف دشمنان بر ترویج اختلاف و ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم برای عدم حضور در انتخابات است، بصیرت‌افزایی ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تصریح کرد: عرصه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به علت رسالتی که این نظام دارد همواره مورد طمع دشمنان بوده و در انتخابات پیش رو هم شاهد پیوند همه مخالفان نظام در فضای مجازی و عمدتاً با هدف ناامید کردن مردم از شرایط کشور هستیم و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز جهان اسلام مطرح است و این یک واقعیت است.

سپس مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار انتخابات را نماد سلامت و پویایی جامعه و حمایت از دستاوردهای انقلاب دانست و یادآور شد: انتخابات تبلور اداره و خواست مردم است که با حضور در پای صندوق‌های رای انتخاب اصلح را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر زارعی تلاش برای بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری باشکوه آن را خواستار شد و گفت: مسئولان باید بکوشند امکانات کامل را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنند.

انتهای پیام/2499/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول