اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه خیران ورزش‌یار مصوب شد

اتمام 5 پروژه نیمه‌تمام ورزش توسط خیران ورزش‌یار اصفهان

در جلسه مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان، اتمام پنج پروژه نیمه تمام ورزشی استان توسط خیران ورزش‌یار مصوب شد.

اتمام 5 پروژه نیمه‌تمام ورزش توسط خیران ورزش‌یار اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین طغیانی، مدیرعامل مجمع خیران ورزش‌یار با حضور در جلسه مجمع خیران ورزش‌یار توضیحاتی را پیرامون اتفاقات یک ماهه این مجمع ارائه داده است.

همچنین پس از طغیانی، غلامحسین محمودیه به عنوان معاون فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به پنج پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان اشاره کرد که می‌توان استخر شهرستان فلاورجان، استخر نجف‌آباد، زمین چمن مصنوعی بهارستان، پیست تارتان ورزشگاه انقلاب و تختی را از مهم‌ترین این پروژه‌ها دانست.

استخر فلاورجان دغدغه اصلی مسئولان این شهرستان است، که اتمام و بهره‌برداری از این استخر به 350 میلیون تومان نیاز دارد، که در این جلسه مصوب شده است، که رحمانی به عنوان یکی از خیران ورزش‌یار پیگیری‌های لازم را برای اتمام این پروژه را انجام بدهد.

کلنگ استخر نجف‌آباد نیز از حدود 17 سال پیش به زمین خورده است و این استخر به مرور زمان با توجه به تغییر استاندارد نیاز به بازسازی دارد و 600 میلیون اعتبار برای بهره‌برداری از این استخر مورد نیاز است.

چمن مورد نیاز برای زمین چمن مصنوعی بهارستان خریداری شده و برای نصب این چمن نیز 200 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است، که رضا منزوی‌زاده به عنوان یکی از خیران ورزش‌یار مأمور پیگیری و بررسی این موضوع شده، تا این زمین هرچه سریع‌تر در اختیار ورزشکاران شهر بهارستان قرار بگیرد.

بازسازی پیست تارتان ورزشگاه تختی نیز به 300 میلیون اعتبار نیاز دارد و بازسازی پیست تارتان ورزشگاه انقلاب نیز به 450 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، که این موضوع در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

در این جلسه مصوب شد که سایت خبری این مجمع هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود، تا مردم نسبت به وظایف و فعالیت‌های این مجمع مطلع شوند.

هفته آینده نیز مصاحبه مطبوعاتی محمد سلامتیان و دیگر اعضای این مجمع برگزار می‌شود که زمان آن اعلام می‌شود.

دفترمجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان دچار کمبود لوازم و وسایلی است که محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه فولادماهان و عضو مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان برای آماده‌سازی برخی از این لوازم پیش قدم شده است.

شماره حساب مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان (829800188503- بانک سپه - شعبه فردوسی) است و ورزش‌یاران می‌توانند در صورت تمایل کمک‌های لازم را برای توسعه ورزش استان انجام بدهند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول