اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ترافیکی شهردار زنجان:

پروژه‏های ترافیکی زنجان با توان فنی و مالی شهرداری اجرا شود

مشاور ترافیکی شهردار زنجان گفت: طرح‏های ترافیکی در سطح شهر با توجه به توان فنی و مالی شهرداری باید اجرا شود.

پروژه‏های ترافیکی زنجان با توان فنی و مالی شهرداری اجرا شود

امیر مسعود رحیمی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طراحی و اجرای نقاط ترافیکی شهر باید با در نظر گرفتن اعتبارات در اختیار انجام شود.

وی به طرح‏های ترافیکی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان نسبت به بررسی مشکلات ترافیکی شهر زنجان در نقاط مختلف اقدام می‏شود.

مشاور ترافیکی شهردار زنجان با تاکید بر عملیات اجرایی مناسب برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی در شهر زنجان، خاطرنشان کرد: با تعامل مناسب بین دستگاه‏های اجرایی مشکلات برطرف می‏شود.

وی با بیان اینکه باید مشکلات ترافیکی نقاط مختلف برای سال‏های آینده در نظر گرفته شود، افزود: در شرایط عادی بودجه‏ای که مدیریت شهری مشکل اعتباری ندارد می‏توان به برنامه‏ریزی‌های بلندمدت رو آورد و مشکلات را برای یک بازه زمانی بلندمدت در نظر گرفت.

رحیمی با تاکید بر اجرای طرح‏های مناسب برای رفع مشکلات ترافیکی در شهر زنجان، اظهار داشت: باید نسبت به مشکلات موجود برنامه‏ریزی مناسب صورت گیرد.

مشاور ترافیکی شهردار زنجان مشکلات اعتباری را مهم‏ترین مانع در اجرای پروژه‏های بزرگ و اثرگذار عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از پروژه‏های مهم ترافیکی باید با اعتبار بالایی صورت گیرد.

وی ایجاد تقاطع‏های غیر هم‏سطح در شطح شهر را یادآور شد و گفت: تقاطع‏های غیر هم‏سطح بسیاری از مشکلات را برطرف و برای آینده راه‏گشا خواهد بود.

رحیمی اجرای تقاطع‏های غیر هم‏سطح را دارای هزینه بالا عنوان کرد و اظهار داشت: اگر مشکلات اعتباری در اجرای این پروژه‏ها وجود نداشت برنامه‏ریزی‏های مدون به صورت بلندمدت صورت می‏گرفت.

مشاور ترافیکی شهردار زنجان شناسایی نقاط اولویت‏دار برای اجرای طرح‏های ترافیکی را خواستار شد و ادامه داد: باید با تکیه بر مطالعات صورت گرفته نقاط اولویت‏دار شناسایی شود.

وی با بیان اینکه در شورای ترافیک استان و شهرستان زنجان مشکلات عمده ترافیکی مطرح می‏شود، گفت: با طرح مشکلات نسبت به ارائه راهکار‏های لازم اقدام می‏شود.

رحیمی به طرح‏های ترافیکی شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: نقاط مختلف ترافیکی در سطح شهر در حال بررسی و اقدام است.

مشاور ترافیکی شهردار زنجان برطرف شدن مشکلات ترافیکی شهر زنجان را در گرو تعامل مناسب دستگاه‏های اجرایی دانست و تاکید کرد: برای برطرف شدن مشکلات باید تعامل مستمری بین دستگاه‏های اجرایی وجود داشته باشد.

وی به اصلاح نقاط هندسی در سطح شهر اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به مشکلات ترافیکی در سطح شهر نسبت به اصلاح هندسی میادین و معابر در سطح شهر اقدام می‏شود.

رحیمی با بیان اینکه نظرات کارشناسان و مسئولین راهنمایی و رانندگی در ترافیک شهرستان در نظر گرفته می‏شود، افزود: با توجه به نظرات مسئولین راهنمایی و رانندگی نسبت به طرح‌ها اقدام می‏شود.

مشاور ترافیکی شهردار زنجان تاکید کرد: نقاط ترافیکی در سطح شهر موجب تحمیل خساراتی به شهروندان می‏شود، از این رو نسبت به اصلاح هندسی تقاطع‏ها و میادین اقدام می‏شود.

وی اجرای فنی و دقیق پروژه‏ها را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: مسئولین نسبت به اجرای دقیق و فنی پروژه‏های ترافیکی شهر زنجان اقدام می‏کنند.

رحیمی با بیان اینکه در حال حاضر برخی پروژه‏ها در سطح شهر در دست بررسی و اقدام است، افزود: در این پروژه‏ها آینده پنج ساله طرح‏های اجرایی در نظر گرفته شده است.

مشاور ترافیکی شهردار زنجان برنامه‏ریزی مطابق با توان فنی را مهم دانست و تاکید کرد: طرح‏های ترافیکی در سطح شهر با توجه به توان فنی و مالی شهرداری باید اجرا شود.

انتهای پیام/73007/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول