اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی استان قم خبر داد

بهره‌برداری از 3 پروژه روستایی با اعتبار 800 میلیون ریال

مسئول بسیج سازندگی استان قم گفت: در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر و در راستای محرومیت‌زدایی از استان سه پروژه روستایی با اعتبار 80 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 3 پروژه روستایی با اعتبار 800 میلیون ریال

سیدحسین فرهادی یکشنبه‌ شب در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های سازمان بسیج سازندگی در روستای صادق‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح این پروژه‌ها پرداخت و اظهار داشت: در راستای مأموریت اصلی سازمان بسیج سازندگی که موضوع محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی است، افتتاح سه پروژه را در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل دو پروژه ‌در خصوص آبرسانی به روستای صادق‌آباد (کلاغ‌نشین) و روستای سفت از توابع بخش خلجستان و سومین پروژه نیز بهره‌برداری از ساختمان دهیاری روستای جنت‌آباد از توابع بخش قنوات بود که امروز انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی استان قم افزود: 24 پروژه در بحث محرومیت‌زدایی در سال جاری توسط بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد که هزینه‌های آن از محل اعتبارات قرب کوثر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه تأمین می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه کار اجرایی این پروژه‌ها از اواخر سال گذشته آغاز شده است، ابراز داشت: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید، عملاً در طول دو ماه و با مبلغی بالغ بر 80 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: قبل از اجرای پروژه آبرسانی به روستای صادق‌آباد، تأمین آب شرب توسط تانکر انجام می‌شد که مبالغ هنگفتی را به سازمان آبفار تحمیل می‌کرد و در ضمن مردم را نیز با مشکلات متعدد مواجه کرده بود، این پروژه با اعتباری حدود 30 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و هزینه‌هایی را که به صورت سالانه بالغ بر 50 میلیون تومان به سازمان آبفار تحمیل می‌شد، برطرف شد و مردم نیز از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی در خصوص پروژه آبرسانی به روستای سفت نیز توضیح داد و گفت: در روستای سفت نیز بحث انتقال آب و شبکه برق‌رسانی را داشتیم، این پروژه که بحث آبرسانی و لوله‌گذاری آن قبلاً انجام شده بود، نیاز به برق‌رسانی تا اتاق پمپاژ داشت که با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان انجام و به بهره‌برداری رسید.

فرهادی در پایان با اشاره به اینکه در روستای جنت‌آباد نیز ساختمان دهیاری با مبلغی نزدیک به 30 میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است با اجرای پروژه‌های دیگر طبق زمان‌بندی تعیین شده، بتوانیم در رفع محرومیت از مناطق استان گام‌های مثبتی را برداریم.

انتهای پیام/78009/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول