اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد

بهره‌برداری از پروژه زیرگذر «حجربن‌عدی» جیرفت تا مهر ماه

فرماندار جیرفت گفت: پروژه زیرگذر «حجربن‌عدی» در یکی از نقاط پرترافیک شهری جیرفت با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه زیرگذر «حجربن‌عدی» جیرفت تا مهر ماه

ابراهیم غنچه‌پور در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: زیرگذر «حجر بن‌عدی» در یکی از نقاط پرترافیک شهری در حال احداث است که می‌تواند، تأثیر بسیار عمیقی در تسهیل ترافیک مرکز شهر داشته باشد.

وی افزود: با پیگیری شهرداری پروژه این زیرگذر تعریف، نقشه مطابق با استانداردهای مهندسی طراحی شده و هم‌اکنون با تلاش‌های مجموعه شهرداری در حال انجام است.

غنچه‌پور طول این زیرگذر را 540 متر و عرشه پل را یک‌هزار مترمربع ذکر و تصریح کرد: به فضل الهی تا مهر ماه سال جاری بر اساس تقسیم‌بندی کاری شهرداری و با توجه به سرعت انجام کار این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار این پروژه را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان دانست و ابراز داشت: اطمینان داریم با راه‌اندازی این زیرگذر بسیاری از گره‌های ترافیکی به ویژه در زمان اوج ترافیک برطرف می‌شود.

غنچه‌پور همچین در حاشیه بازدید از باند دوم کنارگذر شرقی شهر جیرفت از سمت کهنوج عنوان کرد: این پروژه نیز از جمله اقدامات ماندگار و ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت است.

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات بسیار بزرگ شهر بحث کنارگذر آن است به گونه‌ای که روزانه میان 3 تا 4 هزار ماشین سنگین و 10 تا 15 هزار ماشین سبک از این مسیر به سمت استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان تردد می‌کنند و البته تصادف‌های زیادی نیز در پی دارد، این پروژه تعریف شده است.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه این پروژه که 2.5 کیلومتر طول دارد، حدود 10 روز قبل کلید خورده است، بیان داشت: این کنارگذر شرقی در سه خط رفت و سه خط برگشت با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پیشرفت فیزیکی این کنارگذر را 50 درصد دانست و اذعان داشت: کنارگذر شرقی شهر جیرفت که هم‌اکنون در مرحله زیرسازی و خاکریزی مطابق با استانداردهای مهندسی است با توجه به سرعت انجام کار طبق وعده شهرداری در هفته دولت افتتاح و با اجرای آن بسیاری از مشکلات ترافیکی در این نقطه از شهر رفع می‌شود.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول