اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت پروژه تراموای اصفهان به عهده شهرداری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت پروژه تراموا به صورت کامل به عهده و در اختیار مدیریت شهری و شهرداری اصفهان قرار دارد.

مدیریت پروژه تراموای اصفهان به عهده شهرداری است

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا وعده‌های مسئولان اصفهان برای راه‌اندازی پروژه تراموا به واقعیت مبدل می‌شود یا همانند پروژه مترو تنها در قالب شعار باقی می‌ماند، اظهار کرد: راه‌اندازی پروژه تراموا به مراتب ساده‌تر از راه‌اندازی مترو و قطار شهری است.

وی با بیان اینکه مدیریت پروژه تراموا به صورت کامل به عهده و در اختیار مدیریت شهری و شهرداری اصفهان قرار دارد، اضافه کرد: اما بسیاری از مسائل مربوط به حوزه مترو در حیطه اختیارات مدیریت شهری و شهرداری اصفهان نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات اولیه و قرارداد‌های اولیه برای اجرای پروژه تراموا نیز از سوی شهرداری منعقد شده است، تصریح کرد: پیمانکار مربوطه برای اجرای این پروژه نیز شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به این موارد تصور می‌شود که تراموای اصفهان سریع‌تر از پروژه مترو در اصفهان راه‌اندازی شود و به نتیجه می‌رسد، ادامه داد: فاز نخست تراموای اصفهان از میدان استقلال تا میدان جمهوری راه‌اندازی می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه پروژه تراموای اصفهان تنها با استفاده از اعتبارات محلی و مشارکتی راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: این پروژه از هیچ بودجه و اعتبار دولتی برخوردار نیست و با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌شود که این پروژه سریع‌تر از پروژه‌های دولتی در سطح شهر اصفهان به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در گذشته قراردادی مبنی بر اجرای این پروژه به صورت تهاتر با نیروی انتظامی منعقد شده بود، افزود: البته در حال حاضر تغییراتی در این قرارداد صورت گرفته است و با نهایی شدن این قرارداد نحوه اجرای پروژه تراموای اصفهان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول