اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  سایر حوزه ها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

تعهدات دو وزیر کشاورزی و نیرو در لردگان اجرایی نشد

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات دو وزیر کشاورزی و نیرو در رابطه با پروژه‌های آبرسانی این شهرستان اجرایی نشد.

تعهدات دو وزیر کشاورزی و نیرو در لردگان اجرایی نشد

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با انتقاد از اجرایی نشدن تعهدات وزارت کشاورزی و نیرو در این شهرستان اظهار کرد: در حالی که فرصت چندانی تا پایان دولت دهم باقی نمانده اما بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های این استان که بیشتر آن‌ها جزو مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت است ناتمام مانده است.

وی بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این استان تاکید کرد و گفت: پروژه‌های مهر ماندگار استان از جمله این پروژه‌های نیمه تمام است و امید می‎رود با تلاش و جدیت بیشتر مسئولان این پروژه‌ها به زودی تکمیل و بهره‌برداری شود.

جلیل با بیان اینکه تعهدات وزیر کشاورزی و نیرو در رابطه با پروژه‌های آبرسانی شهرستان لردگان اجرایی نشده است، تصریح کرد: مقرر بود وزیر نیرو اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به آبرسانی کشاورزی روستاهای خنگ و سرقلعه تخصیص دهد این در حالی است که تاکنون اقدامی در این رابطه انجام نگرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سروسامان دادن به مجتمع‌های سه‌گانه دامپروری این شهرستان از دیگر تعهداتی است که متاسفانه در این خصوص نیز هیچ اقدامی نشده است.

جلیل با اشاره به مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران این شهرستان، خاطرنشان کرد: اجرایی نشدن این تعهدات، کشاورزان و دامداران این شهرستان را با مشکل مواجه کرده و ضروری است تا در این رابطه هرچه سریع‌تر اقدام شود.

انتهای پیام/68004/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول