اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفار گیلان:

کنتور مجتمع‌های آبرسانی روستایی گیلان الکترومغناطیسی می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از نصب و راه‌اندازی کنتورهای حجمی التراسونیک و الکترومغناطیسی در مجتمع‌های بزرگ آبرسانی روستایی استان خبر داد.

کنتور مجتمع‌های آبرسانی روستایی گیلان الکترومغناطیسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی ظهر امروز در جلسه آبفار گیلان با اشاره به نصب کنتور جدید در مجتمع‌های آبرسانی روستایی استان اظهار کرد: این امر به منظور اعمال سیاست‌های مدیریت مصرف در سطح پروژه‌های زیرپوشش انجام می‌شود.

وی تحقق شعار اصلاح الگوی مصرف آب، را از جمله اهداف نصب کنتور مذکور عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: پس از انجام مطالعات اولیه و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سه سال گذشته با هزینه‌ای بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون ریال اقدام به خرید و نصب 103 کنتور حجمی التراسونیک و الکترومغناطیسی در مجتمع‌های آبرسانی روستایی کردیم.

به گفته وی، در سال 89 تعداد 15دستگاه، در سال 90 تعداد 19دستگاه و در سال گذشته 69 دستگاه کنتور التراسونیک و الکترومغناطیسی خریداری و در پروژه‌های آب روستایی نصب شده است.

فرامینی تصریح کرد: با نصب و راه‌اندازی این کنتورها، شرکت آبفار گیلان قادر است میزان تولید و مصرف آب استحصالی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

وی اندازه‌گیری دقیق آب تولید شده را از دیگر اهداف نصب کنتور مذکور ذکر کرد.

این مسئول یادآور شد: در راستای اجرای طرح جامع آبرسانی به یک‌هزار روستای گیلان مجتمع‌های کوچک و بزرگ آبرسانی در استان احداث شده که با نصب کنتورهای التراسونیک و الکترومغناطیسی در این مجتمع‌ها، میزان دقیق آب تولید شده اندازه‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول