اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از طرح آبرسانی فرامرزان تا پایان دولت دهم

مدیرعامل آبفای هرمزگان گفت: طرح آبرسانی به فرامرزان بستک با هدف انتقال و تأمین 1,4 میلیون متر مکعب در سال و 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از طرح آبرسانی فرامرزان تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، حسین خادمی گفت: طرح آبرسانی به فرامرزان بستک قسمتی از طرح بازسازی تأسیسات و خط آبرسانی به بندرلنگه است که جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

به گفته وی، طرح آبرسانی به فرامرزان بستک با هدف تولید 1,4 میلیون متر مکعب در سال و 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل آبفای هرمزگان خاطرنشان کرد: برای اجرای کل طرح تاکنون، اعتباری معادل 237,4 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل و بهره‌برداری از آن نیازمند 210 میلیارد ریال اعتبار است و تنها 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بخش مهر ماندگار (فرارمرزان بستک) است.

وی افزود: حجم عملیات طرح آبرسانی فرامرزان از کل طرح شامل، 23 کیلومتر خط انتقال، یک‌هزار و 150 متر مکعب مخزن و دو واحد ایستگاه پمپاژ است.

خادمی عنوان کرد: کلِ طرح بازسازی تأسیسات و خط آبرسانی به بندرلنگه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجرا است که در صورت تأمین به موقع اعتبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یادآور می‌شود، طی روزهای گذشته علی‌اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد طرح‌های مهر ماندگار کشور که به منظور بازدید و بررسی وضعیت پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار به استان هرمزگان سفر کرده بود از طرح آبرسانی به فرامرزان بستک بازدید کرد.

انتهای پیام/88001/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول