اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار مازندران:

تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی 152 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران گفت: در حال حاضر برای تکمیل 207 پروژه نیمه‌کاره آبرسانی، 152 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی 152 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، محمدحسین برزگر صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبفای روستاهای مرکز مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال 90 و 89 اعتبارات خوبی در بخش آب روستایی به ویژه در مازندران اختصاص یافت که توانستیم پروژه‌های خوبی را به ثمر برسانیم اما این اعتبارات در سال 91 کاهش چشمگیری یافت.

وی با اشاره به زمان‌بندی اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در برنامه پنج ساله پنجم خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود که با اختصاص به ‌موقع، بخشی از اعتبارات در سال 90 و 89 توانستیم بر اساس برنامه پیش برویم اما با کاهش اعتبارات در سال گذشته بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام ماند.

این مسئول افزود: در حال حاضر برای تکمیل 207 پروژه نیمه‌کاره 152 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر اختصاص یابد اتمام این پروژه‌ها طی یک سال مقدور نخواهد بود و زمان بیشتری می‌طلبد.

وی درباره آبرسانی به روستای سبزی باغ شهرستان تازه تاسیس سیمرغ اظهار داشت: تاکنون برای آبرسانی به این روستای 98 خانواری بیش از هشت کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و یک باب مخزن 100 مترمکعبی با 40 میلیون تومان اعتبار اجرا شده است.

برزگر گفت: این پروژه قرار بود در سال گذشته به اتمام برسد اما با توجه به عدم اختصاص اعتبار محقق نشد ولی امیدواریم از محل اعتبارات تملک دارایی بتوانیم عملیات آبرسانی به این روستا را در سال جاری تکمیل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران درباره مشکلات آب روستاهای کیاکلا و جویبار گفت: منابع آبی موجود این دو شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست که از خط انتقال آب قائمشهر برای برای برطرف کردن مشکلات آبرسانی به روستاهای این دو شهرستان استفاده کردیم.

وی در پایان با اشاره به دغدغه مسئولان و پرسنل آب و فاضلاب روستایی مازندران در راستای برطرف کردن مشکلات آبرسانی در روستاهای استان گفت: تاکنون با اعتبارات خوبی که اختصاص یافت کارهای زیادی انجام شده اما با توجه به تعدد پروژه‌ها اعتبارات کفایت نمی‌کند و امیدواریم در سال جاری اعتبارات خوبی اختصاص یابد تا برنامه‌ها بر اساس برنامه پنج ساله پنجم تحقق یابد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول