اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته رسانه ستاد قالیباف در خراسان شمالی:

وحدانی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان شمالی شد / انتصاب مسئولان 11 کمیته

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد قالیباف در خراسان شمالی گفت: طی حکمی از سوی رئیس ستاد انتخابات قالیباف، رضا وحدانی به عنوان رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی قالیباف در استان معرفی شد.

وحدانی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان شمالی شد / انتصاب مسئولان 11 کمیته

ابوالفضل نیکبخت  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این حکم از سوی حسین مظفر مسئول ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی محمد باقر قالیباف در کشور، امروز ابلاغ شده است.

وی همچنین از انتصاب مسئولان 11 کمیته ذیل ستاد انتخاباتی قالیباف در استان خراسان شمالی هم خبر داد.

به گزارش فارس، در متن حکم ابلاغی مسئول ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات محمد باقر قالیباف خطاب به ستاد انتخابات استان خراسان شمالی آمده است: در اجرای مفاد قانون حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای و آیین نامه اجرایی آن به این وسیله رضا وحدانی به عنوان نماینده تام‌الاختیار و مسئول ستاد تبلیغات انتخاباتی محمد باقر قالیباف در خراسان شمالی معرفی می‎شود.

هفته گذشته خبرگزاری فارس از انتصاب مسئولان ستادهای همراهان مردمی قالیباف در خراسان شمالی و همچنین فعالیت رسمی با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم خبر داده بود.

همچنین با معرفی برخی از طرفداران قالیباف از سوی ستادهای افق فعالیت‌های انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری از روزهای گذشته در استان وارد مرحله جدیدی شده که خبرگزاری فارس در خبری به آن پرداخت.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول