اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته استان‌های ستاد مرکزی قالیباف:

قالیباف برای اداره کشور 16 هزار صفحه برنامه تدوین کرده است

مسئول کمیته استان‌های ستاد مرکزی قالیباف با اعلام اینکه قالیباف برای اداره کشور با یک گروه 250 نفره و 30 کارشناس زبده 16 هزار صفحه برنامه تدوین کرده است، گفت: این مسیر با کارنامه مشخص و برنامه دقیق به کارش ادامه می‌دهد.

قالیباف برای اداره کشور 16 هزار صفحه برنامه تدوین کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری نخستین میتنیگ انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حضور عیسی کاکویی مسئول کمیته استان‌های ستاد مرکزی قالیباف در مسجد ولیعصر(عج) شهرستان ساری با حضور حامیان این نامزد انتخاباتی برگزار شد.

عیسی کاکویی مسئول کمیته استان‌های ستاد مرکزی قالیباف در این نشست انتخاباتی با حماسه سوم خرداد اشاره کرد و ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نشانه‌ای بزرگ از حماسه در کشورمان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سوم خرداد تجلی ایثار و رشادت ظهور کرد، خاطرنشان کرد: هنوز بر دل، رفتار و منش جهادگران عرصه ایثار و شهادت، حماسه سوم خرداد خودنمایی می‌کند.

کاکویی خرداد ماه را ماه حماسه‌سازی در کشور نامید و گفت: تاریخ سیاسی ایران از این حیث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از انتخابات به عنوان بشارت اقتدار نظام نام برد و ادامه داد: عمق حماسه در انتخابات‌ها نباید کمرنگ شود.

این مسئول انتخاباتی محمدباقر قالیباف با اعلام اینکه حرکت تبلیغاتی قالیباف فردا از مسجد جامع خرمشهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: همچنین برای تجدید میثاق شهدا این نامزد انتخاباتی از باغ موزه دفاع مقدس و میعادگاه شهدای گمنام، کار تبلیغاتی‌اش را آغاز می‌کند.

وی با اعلام اینکه اهل مقاومت و حماسه هستیم، اضافه کرد: می‌خواهیم با گمنامی و بی‌توقعی، تاریخ ویژه‌ای را برای این کشور رقم بزنیم.

کاکویی اخلاق سیاسی، رقابت جوانمردانه و تلاش خالصانه را سه شاکله اصلی کار انتخاباتی قالیباف برشمرد و تصریح کرد: اخلاق سیاسی در کشورمان در چند سال اخیر با نوساناتی روبرو بوده است که این اخلاق‌ها بر مبنای دین مبین اسلام تبیین شود.

این فعال انتخاباتی با اعلام اینکه 25 سال با قالیباف آشنا هستم، 13 سال با قالیباف کار کردم و به مدت پنج سال نیز برای دولت آینده در حال برنامه‌ریزی هستم، ادامه داد: نقطه کلیدی در اداره مناسب کشور، اخلاق مداری و بهره‌گیری از خرد جمعی است.

وی اضافه کرد: به عنوان یک جریان سیاسی بر این اعتقاد هستیم تا برای رسیدن به قدرت از ستیزه‌گرایی پرهیز کنیم.

کاکویی تاکید کرد: باید این فرهنگ نهادینه شود که در جریان سیاسی و انتخاباتی کشور وضعیت برد و باخت نداریم بلکه این مطلب باید تقویت شود که ادای تکلیف و وظیفه پررنگ شود.

این فعال انتخاباتی قالیباف اضافه کرد: اگر میراث‌داری انقلابی داریم باید اخلاق سیاسی را در سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی گفت: به منظور بهره‌مندی از اقدامات دولت‌های قبلی، باید نقاط مثبت دولت‌ها برای ارائه خدمات بهتر دیده شود تا نارسایی‌ها حذف و کارکردهای مثبت تقویت شود.

مسئول کمیته استان‌های ستاد مرکزی قالیباف تعامل مدیریتی را نقطه مثبت قالیباف برشمرد و اعلام کرد: قالیباف با پنج مدیر قبلی شهرداری تهران پس از انتصاب به این سمت از آنها بکارگیری کرد.

وی یادآور شد: باید یادآوری کنیم که حکومت برای عده‌ای خاص نیست بلکه حکومت برای تمام افراد جامعه و مردم این سرزمین است.

کاکویی تصریح کرد: امنیت، پیشرفت و عدالت باید برای تمام مردم پیاده شود و این اصل مسلم مدیریتی قالیباف است.

این فعال انتخاباتی قالیباف اضافه کرد: خدمات مدیریتی قالیباف در شهرداری تهران ثابت شده است که بدون تحقیر شمال شهری‌ها و از بین بردن کرامت جنوب شهری‌ها بتوان به مردم خدمت کرد.

وی تصریح کرد: منطق مدیریتی قالیباف بر این اصل حکایت دارد که فاصله غنی و فقیر باید در جامعه اسلامی کم شود.

این فعال انتخاباتی و سیاسی، تعامل سازنده را ویژگی‌ برجسته قالیباف برشمرد و گفت: قالیباف در مقطعی با چهار جریان سیاسی در شورای شهر کار کرد و سعی کرد با تمام گرایش‌ها تعامل سازنده و کاری داشته باشد.

کاکویی در همین زمینه ادامه داد: قالیباف بر این عقیده است که شهردار مجری نظرگاه‌های شورای شهر است.

وی تندروی را در اصل مدیریتی قالیباف ممنوع اعلام کرد و گفت: رقابت جوانمردانه باید در اصول انتخاباتی مورد تاکید قرار گیرد تا مسابقه سیاسی اسلامی شکل گیرد.

این فعال سیاسی با اعلام اینکه قالیباف برای اداره کشور با یک گروه 250 نفره و 30 کارشناس زبده 16 هزار صفحه برنامه تدوین کرده است، اضافه کرد: این مسیر با کارنامه مشخص و برنامه دقیق به کارش ادامه می‌دهد.

کاکویی با تاکید بر اینکه دروغ و تزویر به کشور ضربه می‌زند، اظهار داشت: باید خائن و خادم را خوب بشناسیم.

وی خاطرنشان کرد: افراط و تفریط‌های جریان‌های سیاسی باید متعادل شود تا خدمات بهتر ارائه شود.

این فعال انتخاباتی افزود: در کشور آرامش و رفاه مردم را بازیچه قرار ندهیم بلکه با کار کارشناسی افزایش رفاه عمومی را دنبال کرد. 24 خرداد هیچ کس نباید تردید کند که نقش وی اثر بخش نیست.

انتهای پیام/22296/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول