اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ارشد قالیباف:

150 نماینده مجلس از قالیباف حمایت می‌کنند

مشاور ارشد قالیباف با اشاره به اینکه این نامزد انتخابات مجلس از سوی طیف‌ها و گروهای مختلف جامعه مورد حمایت قرار گرفته است، گفت: 150 نماینده مجلس از قالیباف اعلام حمایت کرده‌اند.

150 نماینده مجلس از قالیباف حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی پورموسوی شنبه ‌شب در جمع مردم این شهر با بیان اینکه اصولگرایی با ادبیات شعارمحوری فاصله دارد، اظهار داشت: قالیباف طی مسئولیت‌های مختلف نشان داده که هرگز اهل شعار نبوده و همواره اهل عمل بوده است.

وی با تأکید بر اینکه قالیباف در جریان حوادث بعد از انتخابات 88 هرگز جزو ساکنین فتنه نبوده است، افزود: دستگاه‌های امنیتی کشور نیز طی ارزیابی خود اعلام داشتند که شهرداری تهران بهترین عملکرد را در جریان فتنه داشته و این بهترین گواه عملکرد قالیباف در این عرصه است.

مشاور ارشد قالیباف برنامه‌های این نامزد انتخاباتی را برای مهار تورم برشمرد و خاطرنشان کرد: در  این راستا یک پکیج بسیار کارشناسی شده با بهره‌گیری از اساتید اقتصاد تهیه شده که برای مهار و کنترل تورم به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی، تهیه سند توسعه استان‌ها با نگاه به ظرفیت‌ها و استعدادهای هر منطقه را از جمله اسناد تهیه شده در راستای توسعه اقصی نقاط کشور برشمرد.

پورموسوی با تأکید بر اینکه طی هشت سال گذشته 300 نفر از نخبگان با انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی اقدام به تهیه 15هزار سند کرده‌اند، اذعان داشت: قالیباف برای تصدی این مسئولیت با برنامه جلو آمده و نامزد شده است.

وی ادامه داد: برخی عنوان می‌کنند که قالیباف نظامی بوده و شاید با کسب آرا در انتخابات پیش‌رو در کشور نظامی برخورد کند. 

مشاور ارشد قالیباف تصریح کرد: اگرچه این نامزد انتخاباتی نظامی بودن را افتخار خود می‌داند؛ لیکن هیچگاه از مشورت و خرد جمعی و تعامل با مجموعه‌های مختلف غفلت نخواهد کرد.

وی در عین حال طرح مسائلی چون تکنوکرات بودن قالیباف از سوی برخی افراد را انحرافی برشمرد و گفت: قالیباف فردی ولایی و عاشق خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت کشور است.

پورموسوی با بیان اینکه از 48 هزار کارمند شهرداری تهران صرفاً 49 نفر کارمند یا بازنشسته سپاه بوده که در شهرداری به کارگیری شده است، گفت: مدیریت موفق این مجموعه و اجرای طرح‌های بزرگ از اقدامات بسیار خوب و اجتناب‌ناپذیر این نامزد انتخاباتی طی مدت مسئولیت در شهرداری تهران است.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم در انتخابات 24 خرداد با انتخاب قالیباف، این مسئولیت حساس را به وی بسپارند.

مشاور ارشد قالیباف، این نامزد انتخاباتی را اهل خراسان دانست و گفت: از اهالی استان‌های خراسان  انتظار می‌رود تا علاوه بر رأی خود به قالیباف، در این زمینه مردم سایر استان‌ها را همراه خود سازند.

به گزارش فارس، ‌این نشست در تالار حافظ شهرداری بجنورد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول