اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازیار قشقایی:

مسئولیت ستاد مردمی قالیباف در گچساران به من واگذار شده است+حکم

رئیس سابق کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر معرفی مسئول ستاد محمدباقر قالیباف در گچساران گفت: مسئولیت ستاد قالیباف در گچساران بر عهده اینجانب است.

مسئولیت ستاد مردمی قالیباف در گچساران به من واگذار شده است+حکم

مازیار قشقایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: رضا شیران خراسانی مسئول و رئیس ستاد مردمی حامیان قالیباف در سراسر کشور بوده که احکام رؤسای تمام ستادها در کشور از طریق وی صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: مسئولیت ستاد مردمی قالیباف در گچساران طی حکم صادره از دفتر مرکزی ستاد مردمی قالیباف به اینجانب واگذار شده است و امید است بتوانم وظایف محوله را به نحو مطلوب اجرایی کنم.

وی افزود: در کنار ستاد مردمی قالیباف در گچساران حزب «توسعه عدالت و پیشرفت» نیز یکی از مراکز تبلیغاتی دکتر قالیباف در این شهرستان بوده که خادمی دبیر این حزب در این شهرستان بوده اما این حزب با ستاد مردمی قالیباف متفاوت است.

قشقایی با بیان این‌که هماهنگی‌های لازم با دبیر حزب حزب «توسعه عدالت و پیشرفت» قالیباف در گچساران صورت گرفته است، ابراز داشت: ستاد مردمی قالیباف در گچساران تقسیم‌کار و تعامل لازم در زمینه استقبال و جذب هواداران قالیباف در این شهرستان را با حزب «توسعه عدالت و پیشرفت» انجام داده است.

رئیس سابق کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کنونی کانون مداحان گچساران تصریح کرد: ستاد مردمی قالیباف در گچساران از حضور خودجوش و مردمی طرفداران قالیباف در این شهرستان استقبال می‌کند.

قشقایی یادآور شد: ما دست همه کسانی که قصد پیوستن به ستاد مردمی دکتر قالیباف و حزب «توسعه عدالت و پیشرفت» را داشته باشند؛ می‌فشاریم.

وی با اشاره به برخی اخبار ناموثق و غیرواقعی برخی سایت‌های محلی در زمینه معرفی مسئول دفتر ستاد مردمی قالیباف در گچساران گفت: برخی رسانه‌ها بدون تحقیق و تفحص در زمینه صحت معرفی مسئول مردمی ستاد قالیباف اقدام به انتشار خبر می‌کنند که از این رسانه‌ها انتظار می‌رود تا با انتشار اخبار واقعی مانع موازی‌کاری دفاتر انتخاباتی قالیباف در گچساران و سردرگمی مردم شوند.

حکم مسئولیت ستاد مردمی قالیباف مازیار قشقایی در گچساران

انتهای پیام/82001/ق30/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول