اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد شهرستانی‌های مقیم تهران:

روسای ستادهای انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی مشخص شدند

رئیس ستاد شهرستانی‌های مقیم تهران گفت: روسای ستادهای انتخاباتی محمد باقر قالیباف در آذربایجان غربی مشخص شدند.

روسای ستادهای انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا طهمرزی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ائتلاف مردمی 24 خرداد امروز در نخستین روز رسمی تبلیغات رسمی ریاست جمهوری در حمایت از محمد باقر قالیباف تشکیل یافته که جمعی از 87 تشکل و احزاب سیاسی برای همکاری در این زمینه اعلام حمایت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: جمعی از کاندیداهای شورای شهر تهران که کاندیدا هستند و صلاحیت گرفته‌اند در راستای حمایت از کاندیداتوری محمد باقر قالیباف اعلام حمایت کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها مهدی چمران، مناف هاشمی، عشرت شایق نماینده دور هفتم مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هستند.

طهمرزی با اشاره به مهم‌ترین تشکل‌های سیاسی این ائتلاف، افزود: جمعیت طرفداران نظم و قانون، انجمن ضایعات نخاعی کل کشور، انجمن خیرین مدرسه‌ساز، ائتلاف آبادگران جوان و انواع فدراسیون‌های ورزشی مختلف اعم از هیئت ورزش‌های رزمی در این رابطه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی از سفر قالیباف به ارومیه خبر داد و افزود: سفر انتخاباتی محمد باقر قالیباف هفته آینده به ارومیه صورت می‌گیرد.

طهمرزی در بخش دیگری از سخنان خود به ساختار تشکیلاتی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف اشاره کرد و اذعان داشت: قالیباف اقدام به تاسیس جمعیت پیشرفت و عدالت از سال 85 کرده و دبیر این جمعیت مرتضی طلایی بوده که فعالیت‌های خود را در راستای کار فرهنگی و علمی شروع کرده و فعالیت و عضوگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: بعد از بهمن ماه کارهای تشکیلاتی در حد ستادی و کادرسازی انجام گرفت و قالیباف، محمد هادی ایازی را به عنوان مسئول ستاد کل کشور و مرتضی طلایی را به عنوان مسئول ستاد تهران انتخاب کرد.

طهمرزی ابراز داشت: بر همین اساس کل کشور به 10 پهنه تقسیم‌بندی و کادر سازی‌های لازم انجام شد و تشکیلات با این ترکیب شروع به کار کرد.

وی افزود: ستاد تهران اقدام به تشکیل معاونت‌هایی کرد و برای نخستین بار ابتکاری که انجام شد این بود که شهرستانی‌های مقیم تهران هم به این معاونت افزوده شد که ظرفیت شهرستانی‌های مقیم تهران حتما به شهرستان‌ها انتقال یابد و حوزه اقوام و اقشار نیز زیر مجموعه‌ای از همین معاونت شد.

طهمرزی احمد خورشیدی را مسئول ستاد شهرستانی‌های تهران معرفی کرد.

وی گفت: 26 اسفند سال 91 آخرین همایش با دبیران استانی و قالیباف انجام شده و پیشنهادی مطرح شد که قالیباف دستور تاسیس ستاد مردمی را صادر و رضا شیران مسئولیت ستاد را بر عهده گرفت و در همین راستا معاونت‌های مختلفی تشکیل یافت و محمد عباس‌پور به عنوان مسئول ستاد ادوار مجلس آذربایجان غربی انتخاب و معارفه شد.

طهمرزی افزود: حجت مرادی رئیس ستاد محمد باقر قالیباف در آذربایجان غربی و دبیر پیشرفت عدالت هست.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس استان آذربایجان غربی به سه قسمت تقسیم شد، خاطرنشان کرد: مسئولیت مرکز استان به نادر قاضی‌پور، شمال استان موید حسینی صدر و جنوب استان به روح‌الله بیگی واگذار شد که کارهای ستادی محمد باقر قالیباف را پی‌گیر باشند.

طهمرزی ابراز داشت: شورای هماهنگی در تهران با ریاست محمد علی داریانی تشکیل شد که در آن تمام روسای ستادی از طرف تشکیلات محمد باقر قالیباف به لحاظ از بین بردن عدم هماهنگی و مشکلات تشکیل و در این راستا چهار ماه است که به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/61001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول