اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با فارس:

رأی قاطبه نمایندگان با قالیباف است/ رئیس‌جمهور استراتژیک می‌خواهیم نه تاکتیکی

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: ما رئیس‌جمهور استراتژیک می‌خواهیم نه اینکه روی تاکتیک مانور داده و بخواهد یک بعدی حرکت کند.

رأی قاطبه نمایندگان با قالیباف است/ رئیس‌جمهور استراتژیک می‌خواهیم نه تاکتیکی

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: هنوز فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مورد انتخاب نهایی کاندیدای مورد نظر برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تشکیل جلسه نداده و ما روز سه‌شنبه با تشکیل جلسه حمایت علنی خود را از یکی از کاندیداهای اصولگرایان انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: گزینه‌های ما در فراکسیون قالیباف، ولایتی یا رضایی است، اما قاطبه نمایندگان در شرایط فعلی بیشتر تمایل دارند از کاندیداتوری قالیباف حمایت کنند.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: با توجه به شیطنت‌های نظام استکباری و همچنین برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم با آن درگیر هستند و گذر از این مرحله سخت، کشور ما به رئیس جمهور استراتژیک و از همه نظر لایق و شایسته نیاز دارد که چنین برجستگی‌هایی را در قالیباف مشاهده می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: البته ما همچنان معتقدیم که مردم به قیم نیاز ندارند و این نظر شخصی بنده و در صورت تأیید و تصمیم‌گیری نهایی فراکسیون رهروان ولایت مجلس است و مردم باید خود تشخیص دهند که گزینه اصلح چه کسی است تا به او رأی دهند.

وی اضافه کرد: قطعاً با بصیرت و هوشیاری مردم انتخابات با شکوهی را شاهد خواهیم بود و ملت با لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب به انتخابی بزرگ دست می‌زنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اعلام اینکه بنده، حقیقت‌پور و میرقسمت موسوی جزو شورای راهبردی و سیاست‌گذاری ستاد مرکزی قالیباف هستیم، یادآور شد: به نظر بنده قالیباف از قدرت رأی‌آوری بیشتری در بین گزینه‌ها برخوردار است.

پیرمؤذن در ادامه با اشاره به تخصیص بخشی از یارانه‌های کشور به امر تولید ادامه داد: متأسفانه بخش تولید در پرداخت یارانه نادیده گرفته شده بود که ما سعی کردیم علاوه بر پرداختی یارانه مستقیم به مردم و همچنین یارانه دارو، تولید را نیز به این مجموعه اضافه کنیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان اذعان داشت: البته قرار شد از محل دیگر یک درصد منابع تأمین شده نیز به تولید اختصاص یابد تا بعد از رویداد بزرگ خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد در صدد خلق حماسه بزرگ‌تر در عرصه اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول